solfrøken-♂♂♂ Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 Bare som vikar i bhg, men det er da er start.... Håper på noe fast etterhvert (ikke nødvendigvis i denne bhg, men hadde ikke gjort noe) Denne bhg ligger kun 7 min kjøring hjemmefra (kan ikke gå pga mye tungtrafikk og ikke gangvei) og 2 min fra bhg der guttene mine skal gå... Kunne tilogmed få inn begge guttene i denne bhg nå hvis jeg ville, de hadde masse ledig plass....
meg & to små vampyrer Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 Så bra for deg! Gratulerer så mye!
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. mars 2008 Takker, var bare så letta over at jeg fikk den nå =)) Måtte liksom bare blåse det ut, he he
Gjest Skrevet 10. mars 2008 #5 Skrevet 10. mars 2008 Gratulere med ny jobb! Men hvor bor du da,som det er ledige barnehageplasser? ;-)
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 10. mars 2008 Trenger du plass??? Bor i Larvik kommune, og akkurat her i området er det visst full dekning og vel så det... (ca 2 mil sør for Larvik by)
Gjest Skrevet 10. mars 2008 #7 Skrevet 10. mars 2008 Har søkt inn mine to til høsten,men her er det snart 200 på venteliste så man må bare krysse fingrern;-)
Solitude Skrevet 10. mars 2008 #8 Skrevet 10. mars 2008 Gratulerer med ny jobb !!! Høres ut som en kjempe deal med kort vei fra hjem og mulig plass for guttene Har nettopp fått ny jobb selv så kjenner den HURRA følelsen ennå hehe
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 10. mars 2008 gratulerer med ny jobb til deg også =)) ja, kjempe praktisk så nærme....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå