Gå til innhold

Får ikke til å pumpe meg :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei..

Det kommer nesten ingenting ut..vet at det er masse melk der inne for snuppa spiser godt å legger godt på seg..Klarer liksom ikke å gi ned..Noen som har gode tips til meg?? Har forresten en håndpumpe fra avvent..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd å håndmelke i stedet? Jeg syns det var mye lettere. Så jeg melket opp i ei skål - og følte meg skikkelig som ei ku - men det virket, hehehe.

Skrevet

hehe..nei det har jeg ikke..men tar ikke det evigheter??

Skrevet

Sliter med det samme. Har nok av melk når han ammer selv, men kommer nesten ingenting når jeg pumper. Har en relativt god elektrisk pumpe. Jeg har prøvd å sitte med bilde av barnet foran meg, som noen her inne har anbefalt, men det hjalp ikke det spøtt det heller.

Håndmelking etter boka går heller ikke, men jeg har funnet en teknikk som fungerer kjempegreit. Blir en form for håndmelking det også. Jeg står foroverbøyd så puppene henger nedover!!! Så bruker jeg begge hendene og skviiiiser puppen (tenk deg at du skal klemme en banan ut av skallet) hehe. Da står det 6 stråler ut av puppen.

Lykke til.

Skrevet

Jeg slet også med å få noe ut når jeg pumpet meg. Jeg fikk nesespray av legen, og da gikk det bedre. Den setter igjen utdrivelsesrefleksen.

Skrevet

Nei. Når man får dreisen på det så hjelper utdrivingsrefleksen til.

Skrevet

Hva? Sliter dere med å pumpe dere? Herregud, har dere ikke fått med dere permisjondebatten eller? Likelønnskommisjonen har jo slått fast at å pumpe seg er ikke noen sak, så det er ikke ammingen det skal stå på! Far skal være hjemme, koste hva det koste vil.

Et lite spark til likestillingsvåset, blir så irritert på de som sier at det bare er å pumpe seg, og så kan pappa passe barnet fra det er bittelite.

Jeg fikk aldri dreisen på pumpinga, sprayet og sprayet mens jeg ammet for å ikke gå tett...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...