Tirilill Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 på ultralyd i uke 29 så lå babyen i seteleiet. Er det noen som vet om man kan kjenne at de snur seg riktig vei??
1 fjols i huset og ett på vei Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 Min lå i sete i uke 32. I uke 34 hadde hun snudd seg og lå med hodet ned, jeg hadde ikke kjent noe til at hun snudde seg og ble veldig overrasket da jordmor sa at hun lå med hodet ned.
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 10. mars 2008 #3 Skrevet 10. mars 2008 Vet ikke om det da, men jordmor sa at man kjenner den veien babyene ligger pga hvor man kjenner hikkinga. Jeg har kjent hikkingen nede på venstre side av magen siden uke 28. Min baby fant sin yndlingsstilling allerede da. Hikkingen sitter jo i brystet, så prøv å kjenne etter de rytmske bevegelsen og hvor de sitter, så kanskje du klarer å finne ut hvordan den ligger.
Gutt igjen*på overtid* Skrevet 10. mars 2008 #4 Skrevet 10. mars 2008 Jeg kjente masse vonde kynnere og endel mindre liv i et par dager, og da jeg kom på neste kontroll hadde han snudd seg. Jeg visste ikke at det var det jeg kjente mens det sto på, men fikk bekreftet at man kan kjenne endel vondt når babyen er så stor og snur seg. Min snudde seg i forrige uke, og da var jeg 35 uker på vei. Er 36 uker i morgen. Men hvis alle spark og hikking er under navlen enda, kan det tyde på at baby ligger i sete.
Tirilill Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. mars 2008 Hikkinga kjenner jeg nesten ikke på denne babyen. På forrige kjente jeg mye og det var irriternde..kjente at hode stanga borti noe nedi bekkenet. Men kjenner jeg ikke noe sånn. kjenner fortsatt mye sparking nedover så da ligger han vel enda i seteleiet, men men det er jo evigheter til fødselen så mye kan skje!!
ma-85 Skrevet 10. mars 2008 #7 Skrevet 10. mars 2008 Hikking skal være under navlen om barnet ligger i hodeleie. Ellers må det ha en laaaang overkropp.... Når hodet ligger nedi bekkenet er jo brystet ganske langt nede, under navlen i alle fall.
ma-85 Skrevet 10. mars 2008 #8 Skrevet 10. mars 2008 Men man kjenner ikke at babyen snur seg! Det trodde jeg, så jeg ble overraska da legen sa babyen lå i hodeleie. Dette var i uke 33.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå