Gå til innhold

Bilstol - kjøpe på nettet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke av den kjappeste på innkjøpsfronten, men nå MÅ vi få ut fingeren her - er ikke lenge til småen kommer! Sikkert mange der ute som har alt på stell allerede, så derfor spør jeg. :)

Jeg lurer på om noen har kjøpt bilstol (maxi-cosi) på PingPong-online.com? Tenkte å ha en med base, og slik jeg klarer å regne på det, kommer det på litt over 2 000,- for begge deler med moms og frakt. Er det toll på dette i tillegg?

Er det noen med erfaring på området?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter jeg - for detta lurer jeg og på.

Skrevet

Det er nok garantert toll ja... for vi må betale toll for alle varer som koster over 200 kroner......

Skrevet

hvor mye blir tollen på da?

var litt interessant for oss også dette:)

Skrevet

Ikke toll, kun 25% mva av den totale kjøpssummen (varens pris + frakt).

Nesten ikke flere varer igjen som man må betale toll for ved innførsel til Norge. Bare matvarer og noen få tekstiler.

Hilsen eks toller :-)

Skrevet

Vi har kjøpt både vogn og bilsete fra ping-pong. Betalte ingen toll, bare mva. Et lite råd spør om leveringstiden!!! Vi har ventet en stund på leveringa da stolen ikke var inne på lager når vi bestilte. Vogna tok nesten en måned fra tyskland til norge!!!!!

Skrevet

Vi må også betale toll på sminke, parfyme, kremer,allt av hårprodukter. Så det er enda mye å betale toll på.

Skrevet

Tror ikke du betaler toll nei, anonym! Kun mva skal betales av de varene du nevnte. Hvis du har betalt en sats for mva og en sats for toll, så har posten elller hvem som har utført fortollingen gjort feil!

Mva på 25% av den totale verdien er det som skal betales. I tillegg vet jeg at Posten tar et tollgebyr på 196,-, men det er for tjenesten de utfører i forbindelse med fortollingen.

Hvilken sats har du betalt i toll for sminke, parfyme osv da Anonym?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...