Honningmelon Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 Nå er det i gang igjen... *sukk* Den ene tanna driver å kommer mer fram, og nå har det hovnet opp skikkelig baki der, og er så vondt at jeg ikke får snakket, spist eller svelget uten smertestillende. Får ikke akkurat gapt så høyt heller... Må jeg bare vente til dette går over eller? Var sånn med ei anna tann også, og da var det slik i ukesvis :-(
meg & to små vampyrer Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 Jeg fikk betennelse nede på begge. De måtte til slutt opereres ut, men da vokste de ikke rett opp heller. De vokste vannrett!
Gjest Skrevet 10. mars 2008 #3 Skrevet 10. mars 2008 Jepp, de vokste feil vei alle 4, så to måtte opereres ut (ene måtte knuses for å få den ut...yiammy... *husker fortsatt lyden av tann som knuses og grøsser*) og to trekkes ta tannpinen begynte å bli for gale. Glad jeg er ferdig med dem nå!
Honningmelon Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. mars 2008 Huff, jeg får se det ann å ta smertestillende så lenge. Frister ikke akkurat med operasjon og tannknusing... *grøss*
meg & to små vampyrer Skrevet 10. mars 2008 #5 Skrevet 10. mars 2008 Om de ligger litt nedi så må de jo knuse de for å få de ut. Men du får evt mye bedøvelse:)
Honningmelon Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 10. mars 2008 Jeg tror det er like greit å gi meg full narkose jeg da, hehe.
Sjokoladekaka Skrevet 10. mars 2008 #7 Skrevet 10. mars 2008 har trekt 2 og operert ut 2, betennelser, antibiotika og heile pakka på alle. Det var rett og slett ikkje plass...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå