WildPrincess Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 Måtte bare dele dette med noen... Har vært sååå engstelig, men i dag fikk vi telefon fra sykehuset om at de hadde en liten åpning slik at vi kunne få komme inn og ta en UL Så jeg og min lillebror raste bort og fikk se den lille babyen sprelle. Ååå det var deilig, lever på rosa skyer jeg nå Alt så veldig bra ut så jeg smiler fra øret til øret. Ulempen var at sambo ikke kunne være med på så kort varsel Men han har fått refferat og bildet venter på han hjemme Og den kommende onkelen var veldig stolt over å få bli med
2prins1prinsesse+bøllefrø Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 å så morro, kan tenke du er letta nå ja!! nå kan du puste letta ut,er forferdelig å gå rundt å bekymre seg!! kan tenke at samboeren gleder seg til å komme hjem å få høre dette!! lykke til videre i svangerskapet:D
WildPrincess Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. mars 2008 Han var sååå fornøyd når han kom hjem... mest fordi han mente det så ut som om jeg hadde tatt en overdose lykkepillen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå