Gå til innhold

Skriiik, er møkklei nå!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjeeelp - har en skikkelig dårlig dag i dag...har nesten ikke sovet hele helgen, magen eser ut, føler meg dritsvær og helt pyton...hjerteklapp og matthet til tusen...blæh...og enda er det 8 uker igjen...Ugh..

Burde jo egentlig ikke klage, jeg har vært frisk og rask gjennom hele svangerskapet, i allefall til nå, ikke gått opp så mye i vekt, ca 7 kg til nå, men magen er plutselig blitt dritsvær, jeg føler meg uggen, trøtt og lite pigg. Andre som har lyst til å klage litt??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er siiiiiinnsykt lei!

Er i uke 35, heller ikke gått opp så mye (hittil 9 kg) - men har liksom eksplodert den siste tiden (føles det som).

Alt er tungt, dødslei av de få klærne som er behagelig nå og gidder ikke investere i flere romslige plass. Hjalp litt å shoppe etter-graviditet-klær i helga - har noe å se frem til..

Men - ble litt optimist etter å ha vært på kontroll i dag da. Hodet har festet seg, deler av slimproppen har gått og de er vel tegn på at ting holder på å skje... er lov å håpe!

Skrevet

Du er ikke alene! hehe. Jeg er også ganske så lei! Er i uke 35 (39 dager igjen!). Alt er bare pes. Vondt og det værker overalt, lite søvn, rastløs, slapp og trøtt, hjerteklapp, hovne føtter og fingre. Føler meg rett og slett helt jævlig. Jeg har gått opp 20 kilo, så du er jo heldig!! Er også ganske lei av disse hormonene som plager meg hele tiden. Begynner å gråte bare noen ser på meg!! Det var deilig å få litt ut!!!!!!!!! hehe Lykke til da

Skrevet

Er litt lei nå ja. Er ferdig med uke 38 i morgen og er hele 133 cm rundt maven. Har gått opp ca. 13 kg og mye av det er vann. Har vært sykemeldt fra uke 20.

babyen kan bare komme ut nå.

Skrevet

Signerer!! er også driiit lei. 36+2 idag, gått opp 19kg

Lurer faktisk på hvordan i svarte jeg evt ska klare å gå 12 dager på overtid..

Takler bare ikke tanken

Skrevet

Enig! Er i uke 35 og har ...endelig.. begynt å få vann i kroppen. Oppdaget at fingrene mine har blitt til pølsefingre og at kulene på utsiden av ankelen ikke synes lenger. Håndleddene verker og det sprenger under huden. Føler meg kjempetung. I tillegg er jeg som vanlig trøtt og sliten og har veldig vondt i bekkenet. Så akkurat i dag synes jeg faktisk litt synd på meg selv...

Skrevet

Jeg henger meg på!

Er i uke 38, og har vært rimelig klar for fødsel ganske lenge nå. Det er noe helt annet denne gangen enn med førstemann! Nå føler jeg meg bare stor, har veldig mye kynnere, mensmurringer på kveldstid, vondt i bekkenet, trøtt, sover dårlig, gått opp 20kg...... Så nå må han veldig gjerne komme!

Skal bli godt å bli mer seg selv igjen! Men prøver uansett så godt jeg kan å nyte disse siste dagene, og slappe av og kose meg på dagtid alene. Men håper jeg slipper å gå over tida......!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...