Gå til innhold

Nå er jeg skikkelig deppa!

Anbefalte innlegg

Skrevet

TR kommer jo aldri og testene viser "ikke gravid"!!!!!!

Er på dag 50 og noe, forrige syklus var på 85 dager, orker ikke flere laaaange sykluser nå!

Har så lyst på en baby nå... "Alle andre" blir jo gravide for tiden (Og jeg er selvfølgelig veldig glad på de sine vegne!! :) )

Aaaarg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd å ta pyridoksin? Tror det var det det het... Et B-vitamin som kan få syklusen i gjenge igjen... Forstår godt at du er frustrert!!! Lykke til!!!!!!

Skrevet

Å det er så kjedelig når syklusene blir så lange.

Skjønner at du er deppa.

Heier på deg jeg.....om det hjelper.

Skrevet

Så skjønne dere er :)

Venter med alle "kjerringråd" og sånn til etter gyn. :)

Skal dit i slutten av april!

Skrevet

Jeg føler med deg juicy!!! Jeg er på dag 49 i syklusen min nå... Ikke noe antydning til verken EL eller TR... Blir gal!!!! uff uff uff..... :((((((((

Skrevet

Vi får prøve å lide oss gjennom dette sammen snoopy! :(((

Men det er helt ærlig skikkelig ræva...........!!!

Telte litt dager i dag og fant ut jeg var på dag 55 :(((

Skrevet

Hei! Husker du meg fra din forrige syklus? Vi var bare èn dag i forskjell på hverandre synes jeg å huske.

Men du fikk jo mensen til slutt da! Jeg venter fremdeles på min... Kan nok konkludere med ikkeeksisterende eggløsning...

Jeg har i allefall vært hos legen og tatt blodprøve som viste for høye verdier av testosteron. Og nå står jeg på venteliste for å få time hos gynekologen for å få videre behandling. Har hørt at metformin kan hjelpe de med pcos, så det har jeg lyst til å prøve. Det er nesten like før jeg bestiller det på nett, men jeg vil jo at gynekologen skal se på meg slik som jeg er nå...

Hårveksten eskalerer til nye høyder, og kvisene popper ut her og der og overalt, så det er nok ikke normalt her hos meg nei! :-(

Skrevet

Husket nicket ditt ja! Synd å lese at du fremdeles ikke har fått mensen... Regner med du har tatt endel tester og at alle er nagative :(

Jeg skal til gyn i slutten av april - gleder meg til det ja!!

Hva PCOS angår, er jeg ikke sikker på om jeg har det eller ikke (det skal jeg la gyn. avgjør) men jeg har lange sykluser og mange kviser (som bare har poppet opp i det siste...) men "mangler" veldig overvekt og hårvekst... så.... X`er fingrene for at det ikke er det, men håper på at jeg kanskje kan få pergo eller et eller anna slik at jeg kan få orden på syklusene og bli gravid!

JEG VIL HA BABY! ;)))):))))

Lykke til videre du da! Vi får holde hverandre med selskap mens vi venter på ei spire!

Skrevet

jeg dro til legen min for å ta opp dette med TR. Han ville ikke gjøre noe, siden det er såppas kort tid side jeg slutta på pilla. (november) kjipt... Og så klarte jeg å skrike til meg en blodprøve for å sjekke om jeg har PCOS.. Han mente at jeg ikke har det siden jeg er undervektig. Så får håpe at han har rett da!!

Uansett så greit få sjekka det, så slipper jeg å lure!! Jeg vil også ha baby!!!!

Skrevet

Jeg hadde prøvd i 5 mnd da jeg ble henvist til gyn. av legen min (fra august til januar) Sniiiille legen min ;)

Skrevet

snoopy81: Ikke for å kaste salt i såret, altså, men undervektige kan også ha PCOS. Min kusine har det, og hun er syltynn!

Håper uansett at tr kommer snart til deg!!!! :)

Skrevet

ja, jeg vet Frk. B, derfor jeg jeg maste på legen min til å ta blodprøver av meg!!! Lurer på hvor fort de får svar på prøvene, er 16 dager siden jeg var der, så burde eventuelt høre noe snart?? Eller tar det lengre tid??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...