Sasiemta ♀ ♀ ♂ Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 Hvordan er SF målene deres nå, sammenlignet med de andre svangerskapene? Jeg venter jente nr.2 i mai, og målene er helt identiske! De viker ikke med så mye som en cm engang! Tilfeldig eller?
Huldr@. Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 Mine SF mål har variert i alle svangerskapene - dette er det tredje. Jeg har faktisk hatt minst mål i dette svangerskapet, det synes jeg er litt rart - hadde regnet med at målene ble større for hver gang :-)
BitteLiten *har født* Skrevet 10. mars 2008 #5 Skrevet 10. mars 2008 venter nr. 2 og her er det 2-4 cm avvik fra første.. det var en stor gutt, og denne gangen blir en litt mindre(håpe, håpe) jente... men så la jeg på meg 20 kg sist og hadde bare gått opp 4 kg nå.. er i uke 34
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 10. mars 2008 #6 Skrevet 10. mars 2008 Har større mål nå enn sist, venter vår andre gutt nå
Edelweis Skrevet 10. mars 2008 #7 Skrevet 10. mars 2008 jeg fikk ikke tilbake helsekortet mitt etter jeg var på føden, så jeg får ikke sett etter:( men tror at magen min er mindre denne gangen. =) forrige gang var jeg diger på denne tida
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå