mamsen=) Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 Noen som har tips om hvor jeg kan finne stelleveske som både er stilig og praktisk?? sliter med dette..
Nostalgi Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 skip hop (ca fra 700til1300kr) litt dyr kanskje ellers har de den billige som heter babytravel(ca 300kr). På babyshop
*tybber* Skrevet 10. mars 2008 #3 Skrevet 10. mars 2008 Jeg har kjøpt Skip Hop på www.kiwikidsgear.com Kom på rett under 500,- Jeg valgte fargen ocean stripes, og syns den er knall tøff, OG ser veldig praktisk ut! )
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2008 #4 Skrevet 10. mars 2008 Hvorfor er dere så opptatt av å ha stelleveske? dyrt er det. og man kan bruke hvilken som helst veske til dette. Hva forventer dere å ha med dere?
*tybber* Skrevet 10. mars 2008 #5 Skrevet 10. mars 2008 Jeg skal ha den til å ha bleier i, håndkle, skift til babyen, mat (hvis jeg ikke ammer). Og når vi er ute og går tur og sånn, så skal jeg ha mine ting oppi der også. Som mobil, lommebok osv. Jeg hadde IKKE tenkt til å kjøpe en stelleveske til 500,- men jeg falt helt for den fargen på Skip Hop`en, så da kjøpte jeg den! )
Phantom´ Skrevet 10. mars 2008 #6 Skrevet 10. mars 2008 Jeg har kjøpt en vanlig, romslig veske fra Marimekko. Stilig og praktisk og kan så absolut brukes etter stelletiden også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå