Elle melle deg fortelle Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 Vi begynte forrige helg med nattavvenning på vår sju måneder gamle datter. Da hun våkner veeeldig ofte om natta, ble vi anbefalt å prøve dette. Det gikk jo over all forventning i flere dager, en natt sov hun til og med nesten rundt. Men nå har hun plutselig snudd helt om, hun våkner og vil ikke roe seg igjen. Hyler og skriker og kan holde det gående i flere timer. Kan det være en reaksjon på at maten om natta er blitt borte som kommer først nå?? Det kan jo selvsagt være tenner eller andre ting også, men er liksom ikke noe tegn til det heller..
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 Prøv å gi henne vann på flaske om natten. Kanskje hun er tørst. Og IKKE ta henne opp. Vær heller til stede i rommet, evt. la henne gråte og gå inn til henne hvert 3.-7. min. (Ferber)
Elle melle deg fortelle Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. mars 2008 Vann får hun når hun våkner. Hun blir heller ikke tatt opp, bare roet i sengen - det er ikke noe problem. Hun vil bare ikke sove igjen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå