Gå til innhold

Hva syns dere om navnet Timian?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Får veldig blanda reaksjoner. Hva syns dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Idol!! tenker jeg da. Han søte fyren fra Kristiansund som var med nå sist.

Skrevet

Ja, Idol er en naturlig assosiasjon i disse dager for meg også ;-) Men navnet er fint!

Skrevet

litt for spesielt for meg!

Skrevet

Det er et veldig fint navn :) Bra å ha et navn ikke alle andre har både i barnehagen og på skolen.

Skrevet

Har ikke fulgt med på Idol, er det andre som ikke er farga av Idol?

Skrevet

Du blir nok stempla som norges største idolfàn i såfall vil eg tru;-)

Men navnet er jo fint. På krydder. Eg bruker timian på både ostesmørbrød, i supper og sauser... omtrent kver dag.. så eg kunne ik kalt sønnen min det samme.

 

Blir litt som å kalle ei jente for rosmarin feks..

 

 

 

 

Skrevet

Vet om en hund som heter Timian, og det er også en barnebok om ei jente som har en hund ved dette navnet, så jeg ville ikke ha brukt det.

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Synes det er et søtt navn jeg :-)

Skrevet

Er det noen som kommer til å tro meg når jeg sier at jeg ikke har sett en eneste idol-episode? Ble nesten litt sur når jeg hørte at det er en der som heter det. Navnet er liksom "brukt opp".

Skrevet

Tar ikke lang tid for idol er glemt. Kjenner en gutt som heter Tim og det syntes jeg var rart til jeg ble kjent med han. Naa syntes jeg bare at det er Han og saann blir det nok med Timian ogsaa. Syntes forresten Rosmari er et pent navn, (den var til deg Kohn.)

Skrevet

jeg syns de er ett kjempe fint navn=) jeg ska ha de navnet viss jeg får gutt=) de er ju alltid noen som ikke liker de navn man har valgt...

men bare jeg og samboern er enige så er jeg fornøyd=)

Skrevet

Hva med kanel eller rosmarin??

Skrevet

Jeg synes Timian er kjempefint :-)

Skrevet

For ikke å snakke om bjørn, stein, sol, vår, hauk, for ikke å si at faktisk absolutt alle navn faktisk betyr noe på et eller annet språk. vet du hva ditt betyr?

Skrevet

Jeg elsker det navnet, og minner meg ikke om idol som mange andre sier. Jeg hadde valgt det hvis jeg skulle hatt en gutt, men siden jeg har en liten prinsesse i magen må vi finne på et annet navn :-)

 

 

Skrevet

ett søtt navn men jeg tenker bare på han ekkle, glisete i idol hehe. men er et fint navn!

Skrevet

er ikke det et krydder? ialefall det jeg tenkte da jeg leste navnet..

Skrevet

Nei, nei, det blir bare helt idol. Synes det er et så spesielt navn at jeg hadde vært redd for mobbing.Får også assosiasjoner til hippie foreldre med fri oppdragelse av barna sine.. Sorry, helt feil for meg.

Men,lykke til med navnevalget ditt!

Skrevet

For det første: Idol er glemt snart og for det andre...Hippie foreldre? Jeg har sære navn til mine barn men er nok mer nøye enn de fleste og er en ganske streng mamma. HI spurte ikke om hva dere assosierer navnet med men hva dere synes om navnet. Navnet er særegent og pent! Ikke som alle andre....Har dere forresten sett på navnetoppen i det siste? Der er det mer spesielle navn som kommer opp.

Skrevet

Synes det er rart...men nå kjenner jeg heller ingen som heter det heller, man får jo et annet forhold da.

 

Og man får svar som mans spør;) med det mener jeg at om du kanskje egentlig ikke er helt sikker selv og er usikker/snev av negativ når du spør andre vil de helt naturlig svare usikkert tilbake.

 

Mens om du synes det er superfint og det stråler av hele deg at det navnet er flott og fint kommer du til å få HELT andre reaksjoner, jeg lover deg:)

Skrevet

det minner meg om han i Idol, som etter min smak var utrolig plagsom-:) Men, hvis jeg klarer å se bort fra det syntes jeg det er søtt. Men ikke noe maskulint navn når man blir voksen...

Skrevet

Jeg døpte hingsteføllet mitt for Timian..så navnet er fint det! For all del;-)

Skrevet

Timian er egentlig et fint navn, men som det nevnes over her så assosierer jeg det med krydderet "timian".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...