Gå til innhold

Dere som bruker eyeliner!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har faktisk aldri brukt det før,m en har nå altså kjøpt en. Bruker dere det både oppe og nede`?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker hverken eyeliner eller mascara under øynene. Det får bare blikket til å se unaturlig ut + at sminke under øynene ofte forsterker blå ringer under øynene. Penest med sminke bare over. De som ringer inn hele øyet med eyeliner ser ofte helt psyko ut, spør du meg.

Skrevet

Bruker av og til svart eyeliner på selve vippekanten oppe og nede...daglig bruker jeg hvit på våtkanten nede. Vanligvis bruker jeg en mørk grå eller brun øyenskygge på vippekanten..det er mykere på høylys dag...

 

Prøv deg fram :-)

Skrevet

Jeg bruker det bestandig, eller ikke eyeliner men øyentusj.

Skrevet

jeg bruker våt eyeliner oppe.. og kajal på våtkantene.. det blir pænt :) men bare på fest da.. det gidder jeg ikke til daglig..

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...