Anonym bruker Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 Har faktisk aldri brukt det før,m en har nå altså kjøpt en. Bruker dere det både oppe og nede`?
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 Bruker hverken eyeliner eller mascara under øynene. Det får bare blikket til å se unaturlig ut + at sminke under øynene ofte forsterker blå ringer under øynene. Penest med sminke bare over. De som ringer inn hele øyet med eyeliner ser ofte helt psyko ut, spør du meg.
Sjefsmegga Skrevet 10. mars 2008 #3 Skrevet 10. mars 2008 Bruker av og til svart eyeliner på selve vippekanten oppe og nede...daglig bruker jeg hvit på våtkanten nede. Vanligvis bruker jeg en mørk grå eller brun øyenskygge på vippekanten..det er mykere på høylys dag... Prøv deg fram :-)
Cat.68 Skrevet 10. mars 2008 #4 Skrevet 10. mars 2008 Jeg bruker det bestandig, eller ikke eyeliner men øyentusj.
Syrin84 Skrevet 10. mars 2008 #5 Skrevet 10. mars 2008 jeg bruker våt eyeliner oppe.. og kajal på våtkantene.. det blir pænt men bare på fest da.. det gidder jeg ikke til daglig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå