Gå til innhold

Noen som har bull + terrier her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

tenker på Engelsk bullterrier, amstaff, staff.bull terrier o.l??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, jeg har en staff. bull terrier! verdens søteste :)

Skrevet

Vi håper på å få en bullterrier i løpet av året. Har du tispe eller hannhund? Vi skal evt. ha en tispe for har en hannhund av annen rase fra før av. Hvordan går din med andre hunder? Er helt greit at enkelte hunder ikke går bra sammen, men er jo litt slitsom hvis hun ikke går sammen med noen andre tisper i det hele tatt.

Skrevet

Har hannhund-skikkelig tøffing utad, men myk som smør inni, hvis jeg kan si det sånn ;)

Det gikk veldig greit med hann-hunder frem til han var 1 år... Nå er han 2 år og det er bare enkelte hanner han kan leke sammen med. Tisper derimot går veldig bra :)

Min staff leker best med andre staffer, da(tisper og hanner, men det kommer jo veldig ann på hvordan den andre er)... har sikkert litt med å gjøre at de er "voldsomme" i lek og kjenner signalene... eller...!

Håpe det dukker opp fler her som kan svare!!!!

Skrevet

Jeg har to engelske staffer (bilder i profilen)

Tispa fikk vi først, hun går kun sammen med to av døttrene sine, og da må vi passe på hele tiden. Eneste grunnen til at hun kan gå sammen med disse to andre tispene er fordi hun har jevnlig kontakt med dem.

Hannhunden vår fikk vi to år etter tispa og han går super sammen med tisper, men ikke så supert sammen med andre hannhunder. Vi har noen tur venner, men de kan ikke slippes sammen. Han er egentlig en liten pingle og ypper veldig skjelden til bråk, men kroppspråket til staffene er veldig selvsikkert og det får gjerne andre raser til å bli usikre.

Staffer leker nok best med andre staffer ja... de har en helt spesiell måte å leke på og er ganske røffe, også så mange og voldsomme lyder da...he, he morsomt å se på for en som kjenner rasen.

Skrevet

Staffer er kjempefine:) Kjenner en som har en staff som blir 1 år til sommeren, og han er jo bare DEN koseklumpen. Jeg har en Kinesisk nakenhund hannhund på 2,5 år som er skikkelig dust mot andre hannhunder, så derfor vil jeg ha tispe. Har alltid hatt tisper, så liker de egentlig bedre:)

Skrevet

Jeg har amstaff tispe på 6 år. Rød med hvitt på brystet. Nydelig, rar og snill.

Skrevet

Treneren min har 2 amstaff tisper. Snillere hunder finner du ikke. Var ikke en eneste gang det var noe tull med de og andre hunder på treningen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...