Gjest Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 Stemmer det at hvis det er virus så går feberen sjelden over 38,5 - 39 grader, mens ved bakterier så går den over 39 - 40 grader? Det har stemt på mine unger (jeg nektet å godta at eldstemann skulle ha virus, og det viste seg at han hadde skarlagesfeber...) Eller er dette bare min teori?
Gjest Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 Stemmer greit med erfaringene her i huset iallefall...
Gjest Skrevet 10. mars 2008 #3 Skrevet 10. mars 2008 Det har ikke stemt verken med meg eller mitt barn.
Gjest Skrevet 10. mars 2008 #5 Skrevet 10. mars 2008 Det har ikke stemt her, men kan jo godt være det er noe i det likevel, finnes jo alltid unntak ;-)
Gjest Skrevet 10. mars 2008 #6 Skrevet 10. mars 2008 Det stemmer ikke. Mine barn har aldri hatt noe bakterielt, men har likevel ofte hatt 40 grader i temp. Det er vel sånn at allmenntilstanden sier mer om dette enn selve temperaturen. Jeg har også forstått det sånn at hvis ikke temperaturen synker ved inntak av paracett er det større fare for noe bakterielt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå