Gå til innhold

andre med plagsomt mye kynnere??

Anbefalte innlegg

Skrevet

den siste uken har jeg vært plaget med masse kynnere, er skikkelig ubehagelig!har mye mensmurringer også! blir helt utslitt av dette gitt! merker jo mer jeg gjør jo verre blir det! snakket med jordmor, som sier at i mitt tilfelle vil jeg oppleve mye smerter gjennom svangerskapet! hadde mye vondt med nr 1 også, fant ut jeg var gravid på grunn av disse smertene, så legene trodde den var utenfor livmor!men det var den ikke!:) så da sa jordmor at jeg vil gjerne oppleve dette svangerskapet med enda mer smerte ettersom første man var vond, å at det vil bli verre for hver gang! så er igrunn ikke så veldig bekymret(blir det når det blir intenst) men er så slitsomt, å er bare i uke 19!!

noen andre som opplever det slik? å lurte på når de vil hjelpe babyen om den kommer før tiden?har jo helt glemt dette...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ekstremt plaget med kynnere og har vært det siden uke 18.Har til og med vært inne på sykehuset for sjekk fordi de faktisk har vært veldig vonde også..

Har ikke vært noen forandring heldigvis.Var inne i uke 20+5 og da tok de innvendig ultralyd for å sjekke morhalsen,og den var ikke forkorta..

Var ikke plaga med kynnere før i uke 35 med min sønn,og fikk 15 dager over tida..

Fikk beskjed fra sykehuset at om fødsel satte i gang før uke 24,så var det ingenting og gjøre med det. Nå er jeg uke 25,så har jo gått bra hittil.

Skrevet

Ja, både i forrige svangerskap (nr 2) og dette har jeg hatt masse ubehagelige kynnere! Er nå uke 26, og har hatt det mange uker. Veldig vanlig, virker det som :)

Skrevet

ja er i uke 20 har hatt plager en ukes tid... men har fått bekken løsning og, så trudde kanskje det var pga det?

men kjenner det i magen på sidene hele tiden.

Skrevet

jeg er 15 uker å begynnte med vonde kynnere i uke 14..jm mente dette var veldig tidlig..d var så vondt at jeg lå å gråt på sofan..legen sa og at d bare kom til å bli verre utover ..men jeg har ikke hatt extra ul..men jeg har jo beg å kjenne liv så jeg rekner m at alt er som d skal være-..dette er mitt 3 barn..

Skrevet

Jeg har hatt kynnere siden uke 13-14. Er i uke 18 nå. Men de er ikke vonne, bare ubehagelig. Tydeligvis normalt....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...