Gå til innhold

Å lekke fostervann??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 28 nå, og den siste tiden har jeg begynt å få så veldig mye utflod.

Eller rettere sagt, bare tatt for gitt at det er utflod.

Det er veldig tyntflytende, lysegult og lukter absolutt ingenting.

Men så kom jeg over artikler om det å lekke fostervann, så har¨selvfølgelig blitt litt bekymret nå da!

Er det noen som vet hvordan man skiller mellom de to tingene?

Videoannonse
Annonse
Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Skal visst lukte søtt og spesielt av fostervann så høres ikke ut som om det er det. MEN er du bekymret så ring legen eller jordmor så får du sjekket det opp!

Skrevet

Aner ikke hvordan man skiller mellom de to tingene,men ta kontakt med jordmor,for leker du skal du ha ekstra oppfølging pga fare for infeksjon

 

jeg trodde jeg lekte , pga økt utflod og tynt rennende væske,så når jeg kom ned til jordmor la hun ett papir i skjede opningen ,å det skulle skifte farge om det var fostervann..

 

Bedre å være føre var..jeg slapper ihvertfall av nå når jeg slipper å gå å lure å være bekymret:)

 

Lykke til

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...