Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skrev et innlegg for noen dager siden ang mini på 9 mnd som har vært i litt dårlig form en stund og min mann snakket med HS nettopp som mente at han kanskje reagerer på Nan 2 fordi den var for sterk (??) og ba oss ikke gi ham noe melk på 2-3 dager og så prøve Nan 1 og se om det ble noen bedring. Noen som har værtborti dette før? Må sies at jeg ammet ham til han var 8 mnd, da nektet han totalt å ta puppen mer, så etter 1,5 uke med daglig prøving og han nektet måtte jeg bare gi opp, så da gav vi Nan 2 for å få i ham noe melk i hvertfall, han har fått det i ca 3 uker nå (er litt dårlig i magen og sover dårlig/urolig).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er egentlig forskjellen på Nan 1 og Nan 2 forrelsten?

Skrevet

Nan 2 er tilsatt jern, det er ikke nan 1. Gutten min fikk nok litt vondt i magen da vi byttet til nan 2, for han var litt sutrete og misfornøyd noen dager. Nå er på 6. dagen med nan 2 og alt er så meget bedre ;-)

Skrevet

Ok :-) Han har jo fått dette i 3 uker han da og er fortsatt ikke i toppform. Virker som magen plager ham, har 2-4 skikkelig løse bleier om dagen, gjerne oppetter ryggen (selv når han står og bæsjer...), har endel luft og er veldig urolig om natten, virker som han har litt vondt, spiser mindre enn normalt også. Men det er jo jern i grøten hans også da og den har han ikke reagert på?

Skrevet

Har lest her inne at noen har gått tilbake til nan 1 fordi nan 2 ble for sterkt for magen til ungene deres,også prøvd igjen senere. Men sønnen din har fått mm fram til nå, og har kanskje ikke vært innom nan 1? Og hvis han får jern gjennom grøten trenger han kanskje ikke å begynne på nan 2 riktig ennå? Men jeg bare gjetter altså, sjekk med hs du ;-)

Skrevet

Ja var jo det HS foreslo, og gå tilbake til nan 1 (han har fått det noen ganger, men ikke så ofte/mye siden jeg ammet), godt å høre andreogså har hatt trøbbel. Ble så bekymret for intoleranse eller noe sånt jeg nå, har alt et barn spom har hatt det og det er litt mer styr....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...