Anonym bruker Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 Er 40 uker i dag, lillegutt er veldig rolig, var det i går også, jeg føler meg liksom så rar, vært masse på do i dag og gjort nr 2... Er veldig trøtt og føler meg sliten i korsryggen, det kommer og går liksom... Noe som driver å skjer?
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 Kan høres sånn ut. Men det er nok ingen "sikre" tegn. Prøv å hvil og sov litt, det kan komme godt med dersom noe skjer før natta
BitteLiten *har født* Skrevet 10. mars 2008 #3 Skrevet 10. mars 2008 spis masse, drikk masse og SOV SOV SOV SOV!!! Er ikke sikkert noe skjer inatt... men det er nok ikke veldig lenge igjen... Om du har, så ligg et inkontinenslaken i sengen så ikke madrassen blir ødelagt dersom vannet går og du sover.........) Kjenner en som glemte det, og måtte kjøpe ny madrass.. hihihihi:oP Med min første fødsel hadde jeg det slik som du beskriver i to dager, så startet fødselen andre natten med rier fra rundt klokken 0100... Og når de tar seg opp får du IKKE sove.... Det kan være lurt at mannen/sambo sover sammen med deg, det kan bli lange døgn for dere begge to fremover ) Lykke til, håper virkelig det er en fødsel på gang for deg:o) NB: dersom du vil i dusjen når du har rier, så må du dusje med vann som er rundt din egen kropstemperatur.... Ikke veldig varmt, for det kan stresse babyen. Derfor får du IKKE veldig varmt vann i badekar på føden heller.... Men det kan hjelpe godt med en dusj når det er vonde rier:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå