Gå til innhold

Hvor langt er vi kommet jenter??=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 9+6, 10 fullgåtte uker i morgen:)

ikke lenge igjen til den magiske 12ukers "grensen"

Har gått opp en del i kg...( fra 52 morgenvekt, til 57,6morgenvekt...) vært mye kvalm siden uke 7, men det har roet seg litt de siste dagene...veldig ømme pupper har jeg oså hatt, men dette har og blitt bedre i de siste dagene. Har gått opp fra c/d-cup, til dobbel D..

Skal til legen å få henv. til UL i morgen, og håper vi også får høre hjertlyd:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 11+5 i dag! Skal på UL på onsdag, så hvis jeg ikke blir satt tilbake, så er det ikke lenge før jeg beveger meg over på 2.trimester! :D

Jeg har foreløbig gått ned 3 kg, pga dårlig matlyst - men regner med at det snur snart! Mindre kvalm, og spiser mer.. ømme brystvorter, tretthet og eneormt god luktesans er vel det jeg merker mest til om dagen, samt stikking i livmora innimellom..

Gru-gleder meg til UL på onsdag (er jo nesten umulig å ikke få med seg alle skrekk-historiene som ligger ute på nettet..), men jeg krysser fingre og tær!

Lykke til videre alle sammen!

Skrevet

9+1, i alle fall foreløbig. :) Skal på UL på fredag, og kjenner til det med å glede/grue seg... Satser på at alt er greit, og at legen kanskje kan si noe mer om hvor langt jeg egentlig er på vei? Kan godt være at jeg egentlig bare er 8+noe. Men who knows? I alle fall ikke jeg!

Vekta aner jeg ikke... Noenlunde stabil. Mye kvalm, men kaster ikke opp, heldigvis. Sliter med dårlig matlyst og at jeg får i meg for lite mat, og dermed blir jeg enda mer kvalm - en ond sirkel, dessverre. Veldig sliten, legger meg veldig tidlig. Lukter mye. Litt ømme pupper. Ellers bare ruger jeg... masse... og gleder meg for hver dag som går. :)

Skrevet

Like langt som Kath, 11+5 i dag.

Inga kvalme, same bh-størrelse og same vekt - hadde eg ikkje vore på ul i veke 10 og sett knøttet som vinka og banka, hadde eg seriøst begynt å lura på om det var nokon der inne...

Lukke til hos legen, babygullz!

Skrevet

4+3:) hehe ikke langt på veien.. merker lite.. er trøtt.. har testa 3 ganger, alle positive.. likevel usikker på dette her.. uvirkelig.. håper det er en liten spire som har plassert seg der den skal... tror jeg ringer gyn i morra og spør etter tidlig ul.. var hos gyn forrige uke og han sa at jeg bare måtte ringe om jeg skulle finne ut at jeg er gravid, så da gjør jeg nok det: )

Skrevet

Akkurat 7uker i dag!! Går veldig seint synes jeg, gleder meg til jeg kan fortelle det til alle:)

Er mye kvalm og veldig trett.

Skrevet

10+5. Mye kvalm og trøtt,og my tannpine. Magen har vokst.gensran min går ik neom magan lengre.føle mæ svær.

Skrevet

Jeg er 9+1 i dag. Har gått opp ett kilo, så dette er jo bare begynnelsen. Jeg er trøtt og litt uvel noen dager. Ømme bryst og luktesansen er på topp. Litt slitsomt til tider, he he.

Ringte legen og fikk time til første svangerskapskontroll i dag. Fikk time etter påske. Dette er min fjerde unge så jeg har all verdens tid føler jeg. Det er jo ikke noe å stresse med. Blir jo bare tatt blodprøver osv.

Gleder meg til ultralyden da, men det er jo så lenge til.

Skrevet

Jeg er ca 7uker, venter på å få komme til ul å få vite litt mer om hvor langt jeg egentli er på vei..

Har kastet opp masse, og har megaømme bryster... Har gått opp et par str i bh... Så har jeg masse utflod, noen andre??

Og sliter med mye luft i magen.. Føler meg skikkeli oppblåst...

Har egentli ikke følt det slik jeg håpte på, når jeg fant ut jeg var gravid... Men dette er egentli ganske uvirkeli enda, så blir vell bedre når jeg får komt meg til ul, (skal til legen på onsdag å få henvisning) å virkeli får sett at det er noe der... =)

Håper bare alt står bra til inni der...

Lykke til alle sammen.... =)

Skrevet

11+0 i dag. :-) har kasta opp og vært mye kvalm siden uke 5/6 men ha avtatt en del nå..er mye sulten, ømme bryster fortsatt og de klør en del.., har hatt en del blødninger, sist i går og fikk ul der alt er fint..blør ikke i dag.. er spent.

Skrevet

7+5 i dag=) har veldig ømme bryster, må nok ut og kjøpe noen større bh`er snart=) litt over en uke til første legetime.. har hatt lite kvalme men den kommer hvis jeg er sulten ellers er alt bare fint=D

Skrevet

Jeg er 5+5. Er en del trøtt, luktesansen er bedre enn noen gang. Ellers er puppene mine ømme og i stadig vekst. Til min samboers store glede, kan ikke skjønne hvorfor... :P Gleder meg veldig til å runde 12 uker. Da blir det plutselig enda litt mer virkelig :)

Skrevet

Jeg er 5+2, har kun tatt 2 hjemmetester, men skal til lege på onsdag:-) Nårtid kan man ta første ul??? Har en del stikking, er kvalm og har ømme bryster!! Er så utolig lykkeli, men det går nok ikke helt opp for meg før jeg har vært hos legen!!!

Skrevet

7 hele uker på onsdag. :teller ned: :)

(6+5 i dag altså.)

Skrevet

8+3 i dag og formen er nå bedre og bedre. Kvalmen er borte og de ømme brystene har blitt bedre, men like store :/ Magen strutter, spesielt på ettermiddagen/kvelden og jeg sliter med de vanlige buksene mine. Jeg er super trøtt og kunne ha sovet døgnet rundt!

Har gått opp 2.5 kg dessverre... skal prøve å tenke sunt kosthold fremover nå som jeg ikke er kvalm lenger. Førstegangskontroll på torsdag, og jeg håper jeg snart kan få time til å høre hjertet.... syns det er lenge å gå uten å vite om alt er bra.

Så der var full status fra meg ;)

Skrevet

11+4 idag:-)

Har vært veldig kvalm, men det er begynt å minke på det nå. Ømme bryst, og må kjøpe ny bh str allerede, ikke lagt på meg noe ellers. Fått veldig god apetitt nå:-/

Har hatt 2 ul , og sist 11+1 og det var kjempe kjekt å se en liten sprellende bamsemums!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...