Meg og bøllegutta!! Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 Begynte med avvenning med melk på natta for 2 uker siden. Mini er 1 år.... Den verste hylinga gav seg etter 3 netter, men fortsatt våkner han som regel en gang pr natt og da hender det han protesterer før han sovner igjen. Inatt for eksempel tok det 30 min før han sovnet............ Han er litt fokjøla så det hender jeg sprayer nesa hans på natta og da er det ofte han sovner etter det, men man skal jo ikke spraye for mye heller............ Mener ikk at dette er no ille i det hele tatt, men gleder meg virkelig til han sover hele natta : ))
Gjest calendulac Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 Spør de på helsestasjonen sier de så kjekt at det tar 3-4 netter. Med begge mine har vi holdt på i 3-4 uker. Trøster meg med at de er viljesterke små mennesker.. Nå sover de godt:) Hold ut, gå til innkjøp av god kaffe så holder du deg våken om dagen:)
To tette + snart ei med flette Skrevet 10. mars 2008 #3 Skrevet 10. mars 2008 Uff, det hørtes slitsomt ut, jeg har nok vært heldig med mine små. Hva med å prøve å gi han litt vann på flaske, han er jo vant til drikke om natten, kanskje han er tørst?! I forhold til nesespray, så får du jo saltvannsoppløsning som spray også, den kan du bruke så mye du vil Ellers kan jeg nok bare si lykke til, og håpe at du snart får deg en hel natts søvn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå