Anonym bruker Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 Se for deg en brud som er litt "alternativ " og kunstnerisk som skal gå med den før du beømmer kjolen... Hva synes du? Beskriv hva du liker/ ikke liker. Takk for tilbakemelding på forhånd! http://www.somaras.no/brudekjoler_annie_stort.html
Kanutten83 Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 Jeg synes den er nydelig! Hadde jeg giftet meg på vinteren i steden på sommeren hadde det nok blitt den kjolen:o) Eneste er at jeg vil at jakka skulle være fastsydd, sånn at det blir som en vanlig kjole med ermer hvis du skjønner;o)
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2008 #3 Skrevet 10. mars 2008 Takk for tilbakemelding :-) Ettersom jeg skal gifte meg på sommeren, synes jeg det er en fordel at det er en bolero jeg kan ta av om det blir for varmt. Men ser helt klart fordelen ved en hel kjole - mer elegant :-) Ha en fortsatt fin dag! :-))
Vannmann35 Skrevet 10. mars 2008 #4 Skrevet 10. mars 2008 Jeg synes det var en pen, men veldig ordinær kjole - det eneste spesielle med den er boleroen. I det øyeblikket den tas av så har du en helt standard kjole. Litt kjedelig.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2008 #5 Skrevet 10. mars 2008 Takk for tilbakemelding Vannmann :-) Det var nok boleroen jeg falt for. Har lett så lenge etter en litt mer "kraetiv kjole" men vanskelig å finne.. Vil ha korsett innsydd i den, og det finner jeg ikke i feks Rembo styling kjolene. ( de er veldig fine, men kanskje helst for de slankeste jentene.. ) Tar gjerne imot tips om kreative/spesielle kjoler der ute også :-)
Mamman til Mari Skrevet 10. mars 2008 #6 Skrevet 10. mars 2008 Jeg synes den var spesiell jeg, så smaken er som baken... :-) Synes det ble litt voldsomt med de lange greiene på armene, men passer hvis en vil ha det spesielt. Ellers synes jeg kjolen var fin.
Jannamor Skrevet 10. mars 2008 #7 Skrevet 10. mars 2008 synes den var fin jeg.. veldig hmm alvete for de som liker sånn. personlig ville jeg aldri brukt den, men den passer til din beskrivelse
Gjest Skrevet 10. mars 2008 #8 Skrevet 10. mars 2008 jeg er sær , men likte faktisk den kjolen veldig godt!! og synes faktisk ikke den blir kjip når du tar av boleroen...den kan du vel forresten ha på deg til festen begynner?
sol2002 Skrevet 10. mars 2008 #9 Skrevet 10. mars 2008 Likte kjolen jeg, liker når de er litt utenom det vanlige.
Vannmann35 Skrevet 11. mars 2008 #10 Skrevet 11. mars 2008 Det er vanskelig å vite helt konkret hva du ser for deg, men Linnea Raffaelli har annerledes kjoler: http://www.linearaffaelli.be/flash/ Skal du ha noe helt spesielt bør du sjekke ut: http://www.gamman.se/Links.asp?do=Clothes
*Rutletutt* Skrevet 11. mars 2008 #11 Skrevet 11. mars 2008 Var veldig flott, likte at det var bolero og ikke hel kjole, jeg da;o) Da kan du variere litt. Personlig er det en kjole langt i fra hva jeg kunne brukt, men til den beskrivelsen av deg selv passer den veldig bra syns jeg:o)
Pappas fultreffer :) Skrevet 11. mars 2008 #12 Skrevet 11. mars 2008 Jepp, den var kjempefin. Ikke helt meg, men som du sa, en kunstnerisk person som skal ha den, og da kan den absolutt passe
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #13 Skrevet 12. mars 2008 Takker for flotte svar og ikke minst konstruktive svar :-) Kjolen ligger på posten nå... kjempe spent! Vannmann1: takk for link om kreative kjoler. Noen av dem var helt ultrafine! Eneste problemet var at de jeg likte kostet ca 30000 norske kroner.. Ikke noe for en "fattig" kunstlærer :-) Uansett ble inspirert altså :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå