Nostalgi Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 Har brukt den nå på legger og lår.. den er jo perfekt.. mye bedre enn å vokse.. Men så fallt det meg inn om den kan være farlig for baby? er jo gangske sterk krem.. Noen som vet noe om dette?
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 Jeg bruker den,gidder ikke være så hysterisk.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2008 #3 Skrevet 10. mars 2008 Beklager men sier dette rett ut, EN KREM ER DA VIRKELIG IKKE FARLIG FOR EN BABY !!!!!!
To tette og ei badehette ;) Skrevet 10. mars 2008 #4 Skrevet 10. mars 2008 Har du luktet på Veet kremen? Den lukter forferdelig sterk og vel om folk som har fått brannskader av den. Men står det ingenting om det på bruksanvisningen, så kan det vel ikke være skadelig.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2008 #5 Skrevet 10. mars 2008 Det var da voldsomt til hormonutbrudd i dag da!! En krem trekker inn i huden, og enkelte kremer kan inneholde stoffer som kan påvirke baby. Sier ikke at det gjelder Veet, det har jeg ikke noen som helst anelse om. Men slutt med disse forferdelige utropene deres! DET SER UFATTELIG SINT UT NÅR MAN SKRIVER MED STORE BOKSTAVER! Sånn.
Nancy Drew Skrevet 10. mars 2008 #6 Skrevet 10. mars 2008 en krem kan være farlig, men tror ikke veet kremen er det... dette er den nok helt sikkert testet for og da hadde det vært advarsel på den... Men jeg kan ikke bruke den lenger... synes den klør og svir i huden nå, så derfor barberer jeg når jeg MÅ, eller driter oppi det og leker huleboer;)
Nostalgi Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 10. mars 2008 Takk for svar:) Kom til å tenke på at siden den er så sterk og trekker litt inn huden for å ta med seg hårrøttene så kanskje den ikke var så heldig å bruke i forbindelse med ett svangerskap. Men gjort er gjort og som sagt om det er farlig skal det jo opplyses om det på pakkningen. Men da slapper jeg av med at den ikke er farlig. Men om den er farlig hva kan da skje med babyen min? går inn i 36 uke nå..
mastermind Skrevet 10. mars 2008 #8 Skrevet 10. mars 2008 Kan ikke tro den er farlig, men jeg reagerte på denne etter jeg ble gravid. Var sår og klødde i to uker.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2008 #9 Skrevet 10. mars 2008 Jeg smører sink krem på etter å ha brukt hårfjerningskrem!
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 10. mars 2008 #10 Skrevet 10. mars 2008 Signerer bare her som huleboer jeg også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå