Gå til innhold

se hit, ang nattamming av jente på 8 uker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gir henne siste måltid før natta i 11 tida på kvelden.

I begynnelsen våknet hun hver 1,5-2 time og jeg gav henne mat.

Nå har hun våknet i 4 tida hver natt, og jeg våkner av at hun ligger å prater å lager lyder. Da har jeg automatsisk tatt henne opp å gitt henne mat, men det er ikke mye mat hun vil ha, hun sovner som regel etter 5 min ca.

De siste nettene har jeg bare gitt henne tutten når hun har begynt å våkne og hun har faktisk sovet til hall 6- hall 7.

Er dette en måte å drøye nattmaten på? at hun lærer seg til å gå så lenge uten å spise, for hun er jo ikke ordentlig sulten i 4 tida, bare våkner av vanen da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, bare di henne smukken du. Hun sier nok fra hvis ikke dette er bra nok, og hun trenger mat :-)

Skrevet

Jeg har en som er like gammel som din, og jeg har helt sluttet å amme henne på natten.. I begynnelsen var det akkurat som deg, og hun spiste nesten ingenting før hun sovnet igjen, så jeg gir henne smokken, og hun sover i noen timer lenger..

Nå våkner hun ikke for smokken lenger heller, sover i 9 timer i strekk ! Hærlig, og hun legger fint på seg :)

Skrevet

Om det er ok å gjøre det slik du beskriver kan jeg ikke uttale meg om. Jeg vil bare nevne at ikke alle barn sier i fra selv om de trenger mat.

Datteren min hadde enormt sugebehov som spedbarn, og ville ammes døgnet rundt. to måneder gammel begynte hun med smokk. På neste kontroll hadde hun gått ned i vekt i forhold til forrige veiing. Hun var fornøyd med å få stilt suttebehovet, og merket ikke sultfølelsen. Måtte begynne å legge henne til brystet til bestemte tider.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...