Gå til innhold

Da er brudekjolen bestilt :oD


Anbefalte innlegg

Skrevet

Gleder meg sånn til jeg får den om 3 ukers tid:o) Bestillte fra JKdress da de er de eneste som har den perfekte kjolen:o) Andre har lignende, men alltid noe som måtte endres;o) Og at jeg betaler bare 1000 kr for full skreddersydd kjole, frakt og gebyrer inkl, er jo bare en stor bonus:o)

 

Bare 3 mnd igjen til bryllupet nå:oD

 

http://www.jkdress.com/products_detail.asp?id=2581

 

Må jo vise kjolen også;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den var kjempefin!! Og den så jo MYE dyrere ut enn 1000 kr! Dette må da være et skikkelig kupp! : )

 

Kjempekjempefiin, var den!

 

 

: )

 

Og gratulerer så mye!

Skrevet

Nydelig kjole! Elsker bryllup,så gleder meg masse på dine vegne:)

1000 kr?!?! Går det an?!:)

 

Skrevet

nydelig kjole!! og den var knallbillig!!

 

Håper du får en flott dag og koser deg masse i kjolen din!!

 

Skrevet

Trodde ikke helt på prisen jeg heller, men skal ikke klage;o) Divax på Jessheim har samme kjolen, men der koster den 7499, og det uten endringer!

 

Gleder meg vilt til jeg får den, har alltid sett for meg en slik kjole, kommer til å føle meg som den prinsessa:o)

 

Tusen takk for lykkeønskninger:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...