Milena Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 Hei! Det står jo i alle tester at man skal teste om morgenen, pga. at urinen har vært i blæra noen timer etc. Men har noen testet etter det? Dvs. utover dagen? Kan man teste negativt på dagen, og positivt neste morgen?
*novemberbebbis* Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 Hei! Det skal vel testes om morgenen fordi urinen er konsentrert da? Hvis de hormonene testen registrerer for å vise at du er gravid, såvidt har begynt å produseres (altså hvis det er veldig tidlig i svangerskapet), så gir de sikkert bedre utslag når urinen er konsentrert.. Om dagen er jo ikke urinen konsentrert fordi man drikker jo mye veske og tisser ofte. Så urinen rekker ikke å lagres noe særlig om dagen som den gjør på natten. Så det skulle da sånn sett være mulig og teste negativt på dagtid, men positivt på morgenen, sånni teorien iallefall.
Milena Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. mars 2008 Hei! Takk for svar! Tok test i dag klokka tolv... men venter ikke mens før i morgen, tirsdag, eller onsdag. Og hadde jo drukket en del, og vært på toalettet flere ganger. Hm. Får kjøpe en test til, og vente til onsdag morgen!!!! Hehe, sånn går det når man ikke greier å vente
*novemberbebbis* Skrevet 10. mars 2008 #4 Skrevet 10. mars 2008 Hehe, kjenner meg igjen i den du! Jeg tok 2 tester samme dag, onsdag forrige uke, begge var negative! Jeg ventet mens torsdag, fredag eller lørdag. Brukte morgenurin i tillegg jeg da den onsdagen. Ble jo så lei meg, men siden tanta ikke hadde kommet fredag ettermiddag, måtte jeg reise og kjøpe en test til lørdag morgen. Jaggu våknet jeg uten tanta, tok en test og den lyste GRAVID veldig raskt:) Ønsker deg masse lykke til, håper vi sees snart på 1.tri! (klarer visst ikke helt og IKKE gå inn på BliGravid sitt forum jeg, tjihi)
Milena Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. mars 2008 Gratulerer så mye!!!!!! Ja, håper vi sees. Jeg har ikke gitt opp håpet enda! Veldig merkelig å tenke på at et par dager kan gi så ulike svar... men det er jo slik det er. KLem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå