Gå til innhold

Har dere gjort klart til baby?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nesten ikke noe klart! Termin midt i juni, og vi holder på med oppussing av hus så mye står på hodet. Skjønner ikke når vi skal få alt klart med barnerom osv. Når handler dere inn? Hva har dere klart?

Tenker på alt man trenger, barnevogn, seng, dyne, klær, stellebord, kommode... phu..!

Videoannonse
Annonse
Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Vi har stort sett alt av utstyr klart.

Vi har bygget på huset og barnerommet er langt fra ferdig. Frem til det er ferdig står alt i kjelleren og venter på å bli pakket ut :-)

Har kjøpt noen plagg og får låne en del så tror vi mangler noen få praktiske ting. Tom gardiner er kjøpt :-)

Skrevet

Så heldig og flink du er! Jeg har liksom ikke tid føler jeg, og når alt står på hodet har jeg ikke lyst å drasse inn for mye også. Men det er vel bare å komme igang. dyrt blir det også. Veldig lyst å få ferdig barnerommet. Men det er ikke det viktigste, babyen skal jo ligge inne hos oss den første tiden uansett.

Skrevet

Vel, gjort klart og gjort klart.... har ikke termin før i august da.-) Men har to barn fra før, så det meste av utstyr er jo i hus allerede. Seng og babybjørn, masse håndklær og en del klær. Har både gutt og jente fra før, så spiller ingen rolle hva det blir med tanke på kles innkjøp. noe nytt skal denne babyen få da, men blir nok ikke så mye. Får ikke plass til stellekommode denne gangen desverre, men blir å kjøpe en stellepute da...og så har jeg veldig lyst på ny vogn! :-) den burde jeg kanskje bestille snart, siden det vissnok er en del bestillingstid etter det jeg har hørt...

Alt av småting venter jeg nok med til våren og sommeren nærmer seg lit mer, selv om det frister veldig å handle alt jeg kommer over:-)

Skrevet

Jeg har termin 03.07. og vi har heller ikke kjøpt noen ting. Jeg tenker at det er litt for tidlig ennå. Men jeg kjenner at jeg allikevel er kjempestressa, var akkurat på babyshop.no og så på den utstyrslista de anbefaler til nyfødte. Jeg fikk litt hetta, må nesten begynne å handle inn snart, og jeg som tenkte at jeg hadde god tid. Kjenner at jeg blir litt urolig og at jeg ikke kommer til å rekke å kjøpe inn alt, i.o.m. at ting ofte har bestillingstid osv.uh...dette ble langt, men jeg vet akkurat hvordan du har det....hehe

Skrevet

jeg har termin helt i begynnelsen av juni, og har ikke handlet noe annet enn bilsete og litt babytøy... Men har mange planer om hva som skal kjøpes inn da. Tenker å sette igang litt over påske :)

Tror nok jeg stresser dette litt mer enn mannen -han har allverdens m tid! ;)

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Synes det er greit å ikke vente helt til slutten for man vet aldri hvilken form man er i da...

Regner med at jeg får masse vann i kroppen og tror ikke jeg føler for å dra ut på shopping da :-)

I tillegg så få vi fordelt utgiftene litt over flere mnd.

Skrevet

har ikke gjort noe klart,så blir shoppingtur denne uka eller neste:) gleder meg til det ja:)

Skrevet

kjenner meg igjen. Vi har akkurat kjøpt hus og har hold på igjenom hele svanerskapet å pusset opp. Har termin 7 juni.

i går ble vi ferdig med siste på barnerommet så nå er det bare å begynne å møblere det. Vi kjøpte seng nesten med en gang vi fant ut at vi var gravid. Heldig vis var det en på jobben min som akkurat var ferdig med barn og hadde en hel masse utstyr de ville bli kvitt.

Så på fredagen fikk vi barnevogn, stellebord, bilstol og en masse annet i hus. det var kjempe deilig å slippe å tenke på de tingene.

men det er jo ennå masse som må handles inn av klær, pledd, kluter og alle disse tingene som jeg igrunn ikke har tenkt på før nå i det siste.

Hadde barnerommet vært klar til møblering da vi fant ut om lille gullet så hadde jeg begynt å gjort det klart med en gang!

Nå skal jeg ut og handle litt diverse baby ting:)

gleder smeg!

Lykke til1

Skrevet

du trenger ikke så mye, barnevogn kan brukes som seng også...barnerommet kan du lage seinere..har et gull på 1 år og vi har begynt på barnerommet nå...noen klær og stelleprodukter, stelle matte pluss bilsete og sengklær...da har du det du trenger i begynnelsen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...