Gå til innhold

noen frisører her????

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal på fest på lørdag,og jeg har lyst å lage litt krøller/bølger i håret mitt,litt sånne bølger nederst liksom om dere skjønner,har langt stritt hår,og vil ikke ha hele håret krøllete,bare litt liv i det,kan dere gi meg noen tis til hvordan og hva jeg evnt kan kjøpe??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må visst dytte litt på denne tror jeg,eller er det ingen frisører her?

Skrevet

Du kan bruke krølltang å bruke bare nederst i tuppene. Har du glattetang så kan du bruke den og, Bare bøye og vri den.

Greit å ha styling for krøllet hår i.

Skrevet

Thank u. Har ikke krølltang,men rettetang,kan jeg altså bruke den,hmmm jaja får prøve da.Bøye og vri??er ikke helt med,men får prøve meg frem,når jeg har prøvd rettetangen før for å vippe håret,syns ikke jeg det blir så fint. Har du noen flere tips tar jeg gjerne i mot. takk takk

Skrevet

Du kan jo selvfølgelig kjøpe store hår ruller å sette i endene. Men da må du tørke håret etterpå, tar mye lengre tid.

prøv deg fram med glattetangen, bruk den nesten som en krølltang, vanskelig å forklare....

Skrevet

oki,jeg får prøve,tar jeg bare stylign i,oxo ruller med krølltangen? vil bare ha litt krøll nederst i tuppene,vanskelig å forklare det og,men syns mangen går rundt med så fine krøller/bølger om dagen,og det er tøft

Skrevet

Jeg forstår hvordan du vil ha det.

Du tar i styling i tørt hår. Mange gode styling sprayer å bruke. Lag første krøllen der du vil krøllene skal begynne å jobb deg nedover. Spray godt med hårspray etterpå.

Krøllene kan bli litt mer "firkantet" med rettetang. Den er jo ikke rund som en krølltang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...