viny Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 Når skal man begynne med babyklister ? Er det etter eggløsning eller kan man begynne etter tr-besøk. Min sunne fornuft sier meg at hvis man begynner tidlig i syklussen vil livmoren være klar når egget kommer forbi. Er dette en helt absurd tanke eller er det noen som vet om det er noe i disse tankene. Klem fra viny
viny Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. mars 2008 Heisann det er berberis fructus comp det er et middel som skal få slimhinnene i livmoren til å bli slik at egget fester seg. Noen som har en bedre forklaring så tas den i mot med takk. Hilsen viny
miss gunnilla Skrevet 10. mars 2008 #4 Skrevet 10. mars 2008 Vet ikke særlig mye med. I forklaringen som fulgte med flasken, sto det at kan begynne å bruke fra har håp om å være gravid. Så jeg tenkte også at lurt å begynne å bruke med en gang etter el, slik at blodgjennomstrømningen er best mulig fra starten av.
Tobarnsmamma!!! Skrevet 10. mars 2008 #5 Skrevet 10. mars 2008 Får man kjøpt dette reseptfritt, i tilfelle hvor?
viny Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 10. mars 2008 Heisann dette kan bestilles over netspiren.dk og er reseptfritt. Det er et homeopatmiddel. Hilsen viny
Cmoi Skrevet 16. mars 2008 #7 Skrevet 16. mars 2008 viny Hei, jeg har prøvd dette i noen sykl, og tok det da et par dager etter EL og helt frem til ikm. Vær helt sikker på at EL har vært før du tar det. Slik forsto jeg i alle fall bruksanvisningen. Lykke til:) Klem
Tjorven1 Skrevet 17. mars 2008 #8 Skrevet 17. mars 2008 Hei. Jeg startet ved EL og skal bruke det frem til uke 12. Eller starte når man vet at man er gravid. Jeg har tidligere hatt en SA så jeg tar 20 dråper 3 ganger per dag. Vanlig skal man ta 10 dråper 3 ganger per dag (i forbindelse med mat). Jeg ble gravid og spiren sitter ennå - håper så indelig at spiren sitter klistret så det blir et perfekt barn. Her har jeg kjøpt det, og det har kommet i postkassen etter ett par dager: http://www.helsehelse.dk/shop/search-1.html?keyword=baby%20klister Lykke til jenter!
jannilss Skrevet 27. mars 2008 #9 Skrevet 27. mars 2008 For å være sikker: Jeg har el i morgen eller på lørdag, skal jeg begynne med babyklister når jeg får pos eggl-test eller når den er blitt neg igjen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå