Espoir Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 Min 8. mars sto virkelig i likestillingens tegn: Vi var tre gressenker (en av oss høygravid), som tilbragte hele dagen sammen med våre til sammen 6 barn på 1, 3, 3, 3, 5 og 7 år. Det gikk i lekeplasser, bollespising, bondegård, ponniriding, sølepyttplasking, gjørmefalling, sengehopping, pølsespising, bleieskift, latter hyl og skrik. Mennene var bortreist på dagen, på henholdsvis skiferie, opplevelsestur med jobben, og viktig jobbmøte/-middag. Likestilling hei, likestilling hei, likestilling hei hei hei!
Gjest -<<- Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 Kvinnedagsfrokost. Årlig tradisjon, meget bedagelig og langtrukkent. En liten tur i demo for å poengtere at ikke all befolkningsvekst begynner på soverommet. Så kona på konsert mens jeg var hjemme med unger - stein, saks, papir, så fair enough. Kvinnedag er trivelig, synd Ottar har fått nærmest mediemonopol på den.
Espoir Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. mars 2008 Ja den var jo litt mer politisk korrekt enn min. Men vi koste oss vi altså... Flere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå