Gå til innhold

blir nesten litt bekymra her, uke 13 og ingen symptomer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eneste er at jeg har litt lavt blodtrykk og svimler litt, men ellers ingenting. Kjenner ikke den harde klumpen i magen som jeg gjorde i forrige svangerskap. Har vært på en tidlig ul i uke 8-9 så har jo sett at det er en liten der og at hjertet slår.

Men når kommer magen og symptomene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det varierer så mye! er selv i uke 13 og merker lite til symptomer. er ikke bekymra pga det for det er min første så jeg vet jo ikke helt åssen det skal føles ut å være gravid hehe.. skal ikke på ultralyd før i midten av april. magen kommer vel sånn smått i uke 16 eller noe? har jeg hørt i hvertfall.

Skrevet

Er også i uke 13 og kan ikke si å merke så mye... var selv på ul da 7+5 og fikk se nurket sitt hjerte slå. Tror gjerne vi bekymrer oss for mye. Nå er vi over i 2.trimester og burde være lykkelige :-)

med bankende hjerte i uke 8 og ingen tegn til blødning e.l nå så kan vi nok slappe heeeelt av ;-) jeg går selv og ersmåbekymret, en leser jo så mangt og skremmes opp av det.. men et svangerskap er så individuelt fra person til person OG fra gang til gang.

Dette går nok strålende :-)

Skrevet

Skulle nesten ønske det var meg som ikke hadde noen symptomer..... Skjønner egentlig ikke helt hva du mener, er det noe spes du vil merke/kjenne?

Skrevet

Magen min begynte ikke å komme før i uke 20 - 21. Er i uke 23 nå, og er veldig utolmodig med å få sånn ordentlig fin gravid mage :-)

Er førstegangsfødende, så er vel ikke helt unormalt at magen kommer sent. men kommer jo uansett ann på hvordan livoren ligger osv.....

Venter, venter, venter på at vår lille prinsesse skal komme :-)

Skrevet

Jeg fikke heller ikke noe særlig mage før uke 19-20- tenker jeg. Nå har jeg litt ekstra rundt magen fra før av, det er liksom det stedet jeg legger på meg, så følte meg egentlig bare feit... Magen begynner å bli litt tydeligere nå, og nå kjenner jeg endelig spark også, så da kan jeg være sikker på at det ikke bare er innbilt svangerskap! :-) Jeg hadde heller ingen "symptomer" - men tror man bare skal være glad for akkurat det!! (Kjenner folk som spyr i 8 mnd etc...) Da kan man heller kjøpe seg en babywatcher - så man får høre hjertelyden! Skulle gjerne hatt dette selv, men visste ikke at det fantes for inntil kort tid siden!

:-)

Skrevet

Ja jøss er veldig takknemlig for at jeg er så frisk og sprek! Er nok bare fordi jeg har en sønn som akkurat fyllte 1år, så det er jo ikke så lenge siden sist jeg var gravid, og det var VELDIG annerledes. Kvalme og tretthet og helt uttafor. Tok over med kraftig bekkenløsning som jeg har slitt med lenge etter han ble født. Og denne gangen er det ingenting! Får vel bare la ukene komme så jeg begynner å kjenne klumpen i magen bli tydelig, så roer vel tankene seg også, og vi tør tro at det faktisk er sant:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...