ble mamma 1.juli 08 Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 holder det å ha med helsekortet som et slags "bevis" når man skal til utlandet? vet ikke om man trenger noe i det hele tatt, men man trenger vel ikke en egen legeattest eller noe? er i 24.uke nå, skal reise om 2,5 uker ca...
ble mamma 1.juli 08 Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #2 Skrevet 10. mars 2008 dytter denne litt oppover jeg, siden jeg håper noen har greie på dette;)
Edelweis Skrevet 10. mars 2008 #3 Skrevet 10. mars 2008 du trenger ikke noe bevis for å få reise. men det kan være lurt å ha med helsekortet slik at de på sykehuset der får innblikk i hvordan det står til med deg om det skulle skje noe. så lenge du ikke er over uke 28 trenger du ikke legeattest på at du får reise. får jeg spørre hvor du skal?
Bella mamma Skrevet 10. mars 2008 #4 Skrevet 10. mars 2008 Det avhenger veldig mye av hvilket flyselskap du reiser med. Noen er mye strengere enn andre. Jeg vil absolutt anbefale deg at du tar med legeerklæring slik at i tilfelle du blir stoppet så har du det klart. En annen ting er at du er 26 uker på vei ca når du reiser men hvor langt er du på vei når du skal hjem? Det har også stor betydning. ta med lege erklæring du!
ble mamma 1.juli 08 Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. mars 2008 ok, da tar jeg med en legeerlæring i tilfelle! skal til hurghada i en uke. fått klarsignal av jordmor=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå