Mamman til AM&JS Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 Hvor mange egenmeldinger har man pr år..og hvor mange dager kan ei egenmelding vare??
meg & to små vampyrer Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 Der jeg jobbet sist var det 24 dager per år, opptil 8 dager sammenhengende...
Mamman til AM&JS Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. mars 2008 Ja, akkurat ja..så du kan egentlig bruke 24 egenmeldinger....hvis du bare er borte 1 gang pr egenmelding?? Eller finnes det et max tak der også??
meg & to små vampyrer Skrevet 10. mars 2008 #4 Skrevet 10. mars 2008 Dt var slik at man kunne ta 24x1 dager ja.
Sommer & sol:-) Skrevet 10. mars 2008 #5 Skrevet 10. mars 2008 stemmer det ja.... har og jobbet i IA bedrift...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå