Gå til innhold

er 3D ul verdt pengene?u/t


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes ikke det, syns det er som å åpne julegaven for å sniktitte før julaften jeg...

 

Men det er meg da, synes det samme om å få vite kjønn, det skal være en del av fødselsopplevelsen, men veldig mange er uenig med meg ;-)

Skrevet

ja,absolutt ;) hadde ei som var veldig sjenerte jeg så fikk ikke så mye ut av det men det lille jeg så var virkelig verdt det :)

Skrevet

Hehe, tja...

 

Hun gjemte seg så godt, vi fikk bare se en liten hånd.

 

Legen holdt på i 1,5 time uten at lille ville vise noe som helst annet.

 

Det er sikkert moro om ungen ikke er så sta som min lille. ;)

Skrevet

Det er vel det vi er mest fornøyd emed at vi brukte penger på mens jeg gikk gravid tror jeg ;)

Det var en fantastisk opplevelse! HUn smilte, gråt, gjespet, ja hun var bare så utrolig nydelig der hun lå *sukk*

Skrevet

jeg synes det var verdt det!

var hos kvinnedok på nøtterøy, og han er litt billigere enn majorstuaklinikken..(800)

 

men noen opplever å se en rumpe eller bare en hånd! babyen må ligge "tilgjengelig" for å få fine bilder, så man må være forberedt på det..

 

og så må man gå til rett tid i svangerskapet..går du for tidlig, ser du bare en alien, går du for seint ser du bare en kroppsdel!

gikk i uke 28, har bilde på profilen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...