Fire småtroll Skrevet 10. mars 2008 #3 Skrevet 10. mars 2008 Jeg synes ikke det, syns det er som å åpne julegaven for å sniktitte før julaften jeg... Men det er meg da, synes det samme om å få vite kjønn, det skal være en del av fødselsopplevelsen, men veldig mange er uenig med meg ;-)
Gjest Skrevet 10. mars 2008 #4 Skrevet 10. mars 2008 ja,absolutt hadde ei som var veldig sjenerte jeg så fikk ikke så mye ut av det men det lille jeg så var virkelig verdt det
Gjest Skrevet 10. mars 2008 #5 Skrevet 10. mars 2008 Hehe, tja... Hun gjemte seg så godt, vi fikk bare se en liten hånd. Legen holdt på i 1,5 time uten at lille ville vise noe som helst annet. Det er sikkert moro om ungen ikke er så sta som min lille.
Gjest Skrevet 10. mars 2008 #6 Skrevet 10. mars 2008 Det er vel det vi er mest fornøyd emed at vi brukte penger på mens jeg gikk gravid tror jeg Det var en fantastisk opplevelse! HUn smilte, gråt, gjespet, ja hun var bare så utrolig nydelig der hun lå *sukk*
line_n & sara Skrevet 10. mars 2008 #7 Skrevet 10. mars 2008 jeg synes det var verdt det! var hos kvinnedok på nøtterøy, og han er litt billigere enn majorstuaklinikken..(800) men noen opplever å se en rumpe eller bare en hånd! babyen må ligge "tilgjengelig" for å få fine bilder, så man må være forberedt på det.. og så må man gå til rett tid i svangerskapet..går du for tidlig, ser du bare en alien, går du for seint ser du bare en kroppsdel! gikk i uke 28, har bilde på profilen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå