*shehasmyheart* Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 Nå spør jeg sikkert helt teit, men... Jeg har vært gravid to ganger. Har en datter på snart 2 år:) Men kan ikke huske at jeg har hatt festeblødning... Noen som har hatt det? Hadde en liten blødning i går. 14 dager etter mensen. Ingenting i dag. Kan det ha vært det? Eller en annen forklaring kansskje:)
WPW Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 Hei!!! Hvordan var blødningen?? Jeg opplevde nemlig akkurat det samme forrige uke. Skal ta det i kronoligisk rekkefølge. Slutta på p-ring for ca en måned siden og fikk fake blødning som vanlig etter å ha tatt ut ringen. Regna det som første dag av siste mens, og antok at jeg hadde eggløsning med 28 dagers syklus. Ti dager etter det jeg antar var eggløsning begynte jeg å kjenne mensensmerter, og da jeg gikk på do kom det litt rosa utflod. Jeg vet jo at det kan ta opp mot 1,5 år før man blir gravid når man har gått på prevensjon så lenge som meg (over 5 år), men jeg ble likevel litt skuffa. Men så kom det liksom ikke mer blod.. Dagen etter skjedde det samme igjen. Bittelitt rosa utflod, og så stopp.. fredag var det ingenting rosa i utfloden, og idag testa jeg positivt!!!!!!!!!!!!! Testa meg både fredag og lørdag, og begge dagene så jeg svaaaak antydning til strek, men idag var det ingen tvil!!! Så du trenger nok ikke miste håpet...:D
*shehasmyheart* Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. mars 2008 Å så gøy:) Gratulere!!! Fikk faktisk litt frysning;) Det var bare litt blod. Ingenting på papiret... og absolutt ingenting i dag. Vedlig klar på at det kan være andre grunner. Men bare lurte litt rundt det. Siden jeg ikke har opplevd det før. Er jo lov å håpe:) Takk for svar:) Og masse lykke til videre!
Pooh Skrevet 10. mars 2008 #4 Skrevet 10. mars 2008 Så du testet positivt!! Gratulerer så mye!!! Jeg har ikke turt å teste igjen etter negativ test sist onsdag! Men jeg hadde det jo akkurat som deg. Rosa dråper i tre dager og så ikke noe mer. Har fremdeles ikke kommet noen TR. Har på en måte veldig lyst til å teste, men tør ikke helt. Kjedelig å få negativ test hele tiden. Men lurer veldig om dagen. Brystvortene har begynt å bli litt ømme igjen, og jeg har kjent diverse stikkinger i magen. Men det kan være TR som er på vei. Det finner jeg jo ut i løpet av noen dager. Hvis ikke MÅÅ jeg teste. ) Gøy å høre at det gikk bra for deg......du som har opplevd akkurat det samme som meg. Masse lykke til!!
Klar Som Et Egg Skrevet 10. mars 2008 #5 Skrevet 10. mars 2008 lurer litt på om jeg har hatt festeblødning jeg og.. skal ha mensen til torsdag eller fredag, og i dag var det litt brun utflod i underbuksa, og litt rødt, friskt blod på papiret.. tenkte det kanskje var mensen som kom tidlig, så satt inn en tampong pga trening, var da bare litt på den når jeg tok den ut.. har ikke hatt noe mer etter det.. pleier å ha mye blod første mens-dag. kan det være for seint for festeblødning, når el var 10 - 11 dager siden.. håper jo så veldig, så vil ikke innse at det mest sannsynlig er tante rød som kommer på et tidlig besøk.. men har desidert større pupper nå.. men det kan være fordi jeg har gåt opp et par kilo, har nettopp vært en uke i syden, med massssse god mat og snop! huff, blir så gal av alle disse tvetydige tegnene, og så kommer mensen alltid uansett.. får ta en test når det nærmer seg ikm dersom ikke tanta kommer ordentlig igang! lykke til folkens!
Mummimamma:-) Skrevet 10. mars 2008 #6 Skrevet 10. mars 2008 Jeg blødde et par dager rundt TR-tider da jeg var gravid med min første, så det kan godt ha vært det du har hatt. Kanskje du skal teste - la oss få høre!
*shehasmyheart* Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 10. mars 2008 Takk for svar alle sammen:) Krysser fingre for deg "klarSomEtEgg" Er vel umulig å vite når i syklusen en eventuell festeblødning skjer...? Kjære tid så mye en lurer på, venter på, kjenner etter, ikke kjenner i en sånn prøve-periode! Blir litt smårar her;)
WPW Skrevet 11. mars 2008 #8 Skrevet 11. mars 2008 Min blødning var ca 11 dager etter det jeg tror var EL, så det er sikkert ikke for seint:)
Gjest Skrevet 11. mars 2008 #9 Skrevet 11. mars 2008 Hei du! Jeg leser at du blødde et par dager selv om du var gravid. Jeg har hatt mensen i to dager, så sånn sett har jeg gravlagt alle forhåpninger. Det rare er likevel at jeg, klinisk, har symptomer som skulle tilsi at jeg faktisk er gravid. Dvs at jeg den siste uken har vært påfallende trøtt og sliten. Jeg sover rett og slett mye mer en jeg pleier. Det kan selvsagt vere andre årsaker til dette (sannsynligvis), men blir nesten i tvil.. Burde jeg teste meg igjen? På de ulike nettstedene står de forskjellig mtp menstruasjon og graviditet og jeg vet liksom ikke helt hva jeg kan stole på...
Pooh Skrevet 12. mars 2008 #10 Skrevet 12. mars 2008 Nei, ikke lett å vite hva man kan stole på. Og man synes man kjenner igjen tegn på det ene og det andre nesten uansett hva man leser. Flere med festeblødningserfaringer??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå