Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

åh tenkt å legge inn et innlegg på 3-tri!!! er ikke her riktig enda, kommer på torsdag ifølge jordmor, mandag igjen ifølge min regning :) du nærmer deg jo skikkelig nå? hvordan har de siste ukene vært? jeg koser meg fortsatt veldig med magen, sparkene og nå snuingen (som å ha en orm i magen) og teller NED!!! men er jo enda 13 uker igjen, da. ingen plager til nå, men lurer litt på om jeg beg å kjenne det i hoftene og korsryggen. ser det an noen dager før jeg evt kontakter fysio.

du da? så spent!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er jeg! Så kjekt å høre fra deg:) Ja, har liksom ikke gått opp for meg ennå at jeg er inne i siste etappe. Helt sprøtt, 8 uker igjen, det er så uvirkelig. Og nå er du også snart her. Hehe! Virker ikke så lenge siden vi holdt til inne på bli gravid og styrte med el-tester, telling av dager osv osv.

Merker jeg begynner å bli litt lei nå, ikke så mye av det å være gravid i seg selv, men vondter og plager.Og ikke minst det å føle seg så tung! Kjenner det godt i ryggen, enkelte ganger har jeg problemer med å gå og sitte, men så blir det plutselig bedre igjen. Og da er det helt greit å være gravid igjen:) Men sparkene er koselige, da. Har ikke så mye snuing jeg, her foretrekker han å ligge på ene siden. Skal snart til jormor igjen, blir spennende å se om han snur seg nedover snart. Det BØR han hvertfall gjøre innen et par uker! Hehe:) Du vet fremdeles ikke hva det blir? Fått noen kommentarer på om du har jente- eller guttemage?;)

Skrevet

åh så hyggelig å høre fra deg! nei vi vet ikke, ikke fått noen tolkninger heller, men noen følelser - "jeg føler så det blir jente på deg", er det flere som har sagt, uten begrunnelse. det føler egentlig jeg også - men tar ganske lett på det, tror nok den følelsen handler om helt andre ting enn minis egentlig kjønn :) vet du? har dere handlet inn masse? vi har ikke kjøpt noe enda, bare et par bodyer for lenge siden. får/arver en del ting, tror vi satser på det og heller bruker pengene på reising under permisjonen - hvis mini er med på det da.

du går ut i perm snart? det gleder jeg meg så til - så uvant å bare ha fri og det ikke er sommer og man ikke har masse planer. er du fortsatt i full jobb? jeg er det, og ser vel for meg at jeg blir det helt ut - fleksibel jobb jeg kan gjøre hvor og når som helst, så jeg må nok bli ganske dårlig før sykemelding blir aktuelt.

hva med kynnere og alt dette som kommer på slutten, da? merker du at det nærmer seg?

Skrevet

Ja, vi vet vi får gutt, er alt for nyskjerrig til å ikke kunne vite:) Blir spennende å se om følelsen din stemmer da.

Vi har ikke kommet igang med forberedelsene ennå, litt småting har vi kjøpt inn, ellers arver vi en del klær. Helt greit det, så kan vi bruke pengene på andre ting som du sier. Men føler jeg nå snart bør få fingeren ut mtp. å gjøre ting istand. Kjøpe inn seng, madrass, dyner, vogn og slike ting. Har det med å utsette ting til siste liten, føler alltid jeg har sååå god tid på meg helt til virkeligheten plutselig slår meg og jeg innser at jeg ligger litt dårlig an. Hehe:) Men det blir vel en råd med det.

Går ut i permisjon i midten av april ja. Skal bli deilig å kunne gå fra jobben siste dag, begynner å bli tungt nå med full dag.

Ellers masse kynnere her, mest på ettermiddag og kveld. Kjenner jeg orker mindre enn før, etter en lang dag føles det ut som jeg er nærmere 80 år gammel i kroppen!:) Litt rar følelse når man plutselig oppdager at kroppen ikke er som før, man er jo som regel vant med å være frisk og rask. Men skal ikke klage, det blir vel verre etterhvert tenker jeg;) Prøver å fokusere på hvor heldig jeg faktisk er som har en liten baby i magen. Helt utrolig:) Hvordan er formen din da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...