Gå til innhold

hva er dette? ble veldig dårlig...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på butikk i dag, for å handle mat sammen med mannen min. Så ble jeg dårlig...For de som har vært gravide før, så vet de hvordan det er å ha stor mage, og ligge flatt...Man blir svimmel og helt rar i kroppen.. Jeg kjente meg sånn..

er ikke første gang det skjer heller.. starter med slags svake kynnere nesten, så blir jeg kvalm og uvell og helt gelè i kroppen..

Måtte sette meg, ble redd for å svime av! Mannen min sa jeg var helt hvit i ansiktet.

Det gav seg etter hver, og jeg ble bare veldig trøtt...

men ennå nå, etter nesten 2 timer, blir jeg fortsatt sånn viss jeg ikke sitter i ro!

hva er det?

andre som har hatt det slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lavt blodtrykk, kanskje? Dehydrering? Lavt blodsukker? Du bør nok komme deg til legen for å ta en sjekk. Det er helt klart at kroppen din sier fra om at noe ikke er som det skal.

Skrevet

neppe dehydrert i alle fall... drikker rikelig med vann hele dagen. Har time til jordmor på fredag, så får høre hva hun sier da..

Skrevet

er 17 uker forresten

Skrevet

Høres veldig ut som blodtrykksfall. Veldig ubehagelig

Skrevet

Æ har opplevd akkurat d samme i forje svangerskap, og tilire i ungdomstiden. Å legene har i alle år sagt at d e blodtrykksfall.. Og d kunne kom uansett ka æ gjorde i forveien. Kunne ofte kom når æ gjord vanlie ting som å handle, brette klær eller lage mat..alså ingen anstrengelse før

Vess æ ikke tok d roli etter "anfallan" så ente d bestandi me at æ svimte av.. så ta d roli, å lytt te kroppen din :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...