Anonym bruker Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 Jeg var på butikk i dag, for å handle mat sammen med mannen min. Så ble jeg dårlig...For de som har vært gravide før, så vet de hvordan det er å ha stor mage, og ligge flatt...Man blir svimmel og helt rar i kroppen.. Jeg kjente meg sånn.. er ikke første gang det skjer heller.. starter med slags svake kynnere nesten, så blir jeg kvalm og uvell og helt gelè i kroppen.. Måtte sette meg, ble redd for å svime av! Mannen min sa jeg var helt hvit i ansiktet. Det gav seg etter hver, og jeg ble bare veldig trøtt... men ennå nå, etter nesten 2 timer, blir jeg fortsatt sånn viss jeg ikke sitter i ro! hva er det? andre som har hatt det slik?
ninanja Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 Lavt blodtrykk, kanskje? Dehydrering? Lavt blodsukker? Du bør nok komme deg til legen for å ta en sjekk. Det er helt klart at kroppen din sier fra om at noe ikke er som det skal.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2008 #3 Skrevet 10. mars 2008 neppe dehydrert i alle fall... drikker rikelig med vann hele dagen. Har time til jordmor på fredag, så får høre hva hun sier da..
thheeoo Skrevet 10. mars 2008 #5 Skrevet 10. mars 2008 Høres veldig ut som blodtrykksfall. Veldig ubehagelig
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2008 #6 Skrevet 10. mars 2008 Æ har opplevd akkurat d samme i forje svangerskap, og tilire i ungdomstiden. Å legene har i alle år sagt at d e blodtrykksfall.. Og d kunne kom uansett ka æ gjorde i forveien. Kunne ofte kom når æ gjord vanlie ting som å handle, brette klær eller lage mat..alså ingen anstrengelse før Vess æ ikke tok d roli etter "anfallan" så ente d bestandi me at æ svimte av.. så ta d roli, å lytt te kroppen din
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå