miobell Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 Jeg er i uke 13 og merker jeg begynner å bli ganske så forkjølet.. Dumt spørsmål kanskje, men det er ikke noe mer farlig enn vanlig det?
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 helt normalt;) ingenting farlig med det så lenge det ikke slår over i veldig høy feber. og har man forkjølelsen en stund så er det også normalt..ting går tregere når man er gravid;P hehe..
Gjest Skrevet 10. mars 2008 #3 Skrevet 10. mars 2008 På grunn av dårligere immunforsvar under svangerskapet har gravide kvinner lettere for å bli forkjølet enn ellers. Det er ingen risiko knyttet til det. Hvis du får feber bør du ta paracet for å senke feberen igjen. Feber er skadelig for fosteret. Jeg er selv forkjølet nå.. Er 25+1 på vei og har vært forkjølet i to-tre uker nå. Har i tillegg begynt å bli øm/sår i lungene/ryggen/brystet, samtidig som jeg blør litt i nesen hver gang jeg snyter meg =/ Ukoselig og slitsomt. Blir jeg verre eller det ikke bedrer seg snart, kontakter jeg legen. Men en vanlig forkjølelse er helt farlig. God bedring =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå