Gå til innhold

Blødninger, vært hos legen nå.. UL neste..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt blødninger tre kvelder på rad nå, og en god del mensmurringer. I går kveld og forigårs kveld var det skikkelige menssmerter. Og i går kveld kom det også en liten leverfarget klump (ca 1 cm). Er 10+4 i dag.

Har nå vært hos legen, og han skjønte godt bekymringen vår, og sa at han heller ikke ville gi oss falske forhåpninger :( Men han sa at det er jo håp i hengende snøre..

Ringte og bestile UL-time til meg på sykehuset nå kl 14... Er så redd og spent, og håperhåperhåper at det går bra...! Huff, tåler ikke tanken på det motsatte...

Måtte bare få det ut.. :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff....masse lykke til fra meg.... Tvi,tvi!!!!

Skrevet

Huff og huff... Får bare håpe på det beste!

Masse lykke til!

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

tvi, tvi.... Håper du kommer tilbake med gode nyheter!

Skrevet

Takk for lykkeønskninger, dere! Dessverre har jeg ingen gode nyheter å komme med... UL viste ikke noe foster, så nå er det bare å begynne på nytt.. Ønsker dere alle lykke til!

Må bare legge til at legen som undersøkte meg, var helt på kanten!!! For det første, så fikk ikke samboeren min lov til å være med på UL (Dette er ikke for menn, sa han). Så han ble plassert bak et forheng, selv om vi begge ville at han skulle være med.

Og så klusset han en del med UL-apparatet før han konstaterte at han ikke så noenting (det gjorde ikke jeg heller da, på skjermen). Så, når han skulle fortelle oss at vi hadde spontanabortert, begynte han å reparere kontorstolen sin!! La den ned på siden og begynte å skru.. Og etterpå slengte han av seg sandalene, og satt og viftet med de bare tærne sine (ute sokker). Litt merkelig oppførsel i en slik situasjon som en er ganske sårbar...

Vi skulle ta blodprøve for å måle hcg etterpå, og når vi spurte hvor laboratoriet var, svarte han bare "Vet ikke" og heiste opp skuldrene....!!

Skal tilbake på torsdag for å ta ny blodprøve, og har da egentlig samme legen. Men nå har vi blitt enige om at vi ringer sykehuset og ber om å få en annen.. For MAKAN til oppførsel bør man vel egentlig ikke finne seg i...??!?!

Skrevet

Nei, det synes jeg virkelig ikke at dere bør gjøre! Fy f*** altså. En i utgangspunktet fryktelig beskjed blir jo enda verre. Huff, det var trist å høre. :(

Skrevet

Provoserende oppførsel, det virket som den legen ikke taklet situasjonen i det hele tatt.

Jeg opplevde dårlig behandling hos en lege en gang. Jeg bestemte meg for at kontrollen skulle jeg be om å få hos en annen, men da de sa at han som skrev meg inn også skulle skrive meg ut så tenkte jeg meg om og sa at jo jeg tar den timen og så forteller jeg ham akkurat hvordan det føltes. Jeg måtte virkelig trekke pusten dypt, men følte i ettertid at jeg gjorde det riktige for meg og for kommende pasienter.

Om du velger å gå til en annen så ville jeg faktisk om dere har krefter til det klaget på ham jeg.

Uff dere har vel igrunn nok med dere selv akkurat nå, en forferdelig opplevelse det dere er igjenom nå!

Håper dere snart er på plass igjen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...