Gjest Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 Dytter jeg. Må da være flere gravide fra Trondheimsområdet her??
Marengs Skrevet 10. mars 2008 #3 Skrevet 10. mars 2008 Vettu, på Exit på Trondheim Torg var det 50% på mammaklær på et stativ. Det var ikke så kjempestort utvalg akkurat, men det var noen søte topper der. Litt for tidlig for meg enda, så handla ikke noe selv. Ellers har de jo mammaklær på Polarn og på H&M. Og det er jo moderne og søtt med tunika, det passer jo fint for oss med store mager! :-)
temine Skrevet 10. mars 2008 #4 Skrevet 10. mars 2008 Exit, H&M, Lindex, Polarn o pyret, Kappahl og ellers på vanlige klesbutikker. Er mange lave bukser og tunikaer ute å går:)
Gjest Skrevet 10. mars 2008 #5 Skrevet 10. mars 2008 Hei. Jeg vet at mange kjeder har mammaklær, men synes det varierer veldig fra butikk til butikk! F.eks. er utvalget i mammaklær på H&M på Torget helt latterlig... Med bekkenløsning og svimmelhet har jeg ikke mulighet til å kikke innom hver eneste butikk, så jeg hadde håpt på litt spesifikke tips. Er jo veldig stor forskjell på H&M på Solsiden og på Mercur! HI
temine Skrevet 10. mars 2008 #6 Skrevet 10. mars 2008 H&M på trondheim torg har, på city syd også tror jeg de har på obs lade. Lindex har i alle fall på kbs. På solsiden finner du polarn og pyret og på trondheim torg er exit. Hva med å handle på nett da? Det er jo veldig bekkenvennlig:)
Marengs Skrevet 10. mars 2008 #7 Skrevet 10. mars 2008 Yepp, jeg ser for meg at Mercur ikke har vordende mødre som målgruppe, mer teenagers med store hvite joggesko til trange bukser.
Gjest Skrevet 10. mars 2008 #8 Skrevet 10. mars 2008 Jo, nettet er selvfølgelig en mulighet. Men jeg har litt "rar" kroppsbygning, så buksene blir alltid for trange over hoftene, og toppene blir alltid for små over brystene og for store i midjen. Så jeg må nok fyre meg opp på Paracet og stavre meg i vei på bytur! Takk for tipsene! =)
Axus' girlfriend Skrevet 10. mars 2008 #9 Skrevet 10. mars 2008 Har selv funnet en god del på H&M på city-syd. Var faktisk en del stativer med utvalg:) Synes det var greit å handle der siden prisen ikke var så ille med tanke på at vi faktisk vokser fort ut av disse klærne:) Ellers har de jo litt klær på det lune redet. har ikke selv handlet der, så vet ikke hvordan utvalget eller pris er.
Betty 10 Skrevet 10. mars 2008 #10 Skrevet 10. mars 2008 Prøv Zip ved Leutenhaven, har funnet flere fine kjoler, topper og bukser der jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå