Duracellgirl*prøver* Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 For å minske magesekken?? Jeg lurer på å ta opp dette med legen min ettersom ingenting fungerer og jeg sliter med ryggen pga overvekten. Hva må til for å få en slik operasjon?
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 For aa faa det dekket, maa man som regel ha en BMI over 35 (om legen ikke anbefaler det av andre grunner) Ellers kan man ta det privat, noe som koster rundt 100 000 Kroner.. Men da slipper man hvertfall aa vente. Men foer du gjoer noe saa drastisk kan det kanskje vaere lurt aa ta noen tester for aa se om ikke noe annet ligger bak? Stoffskifteproblemer etc feks? Og saa er jo den gode gamle sundt kosthold og mosjon en god ting. Du nevner at du har proevd alt, men dietter er egentlig ingen loesning. Man boer foreta en livsstil endring..
Duracellgirl*prøver* Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. mars 2008 La om kostholdet for 2 år siden, og spiser variert sunn mat. får ikke så god tid til trening med 2 små unger,men prøver å få gått turer når jeg kan. Jeg har gått på flere kurer tabletter fra legen, og min bmi er så absolutt over den grensen. Stoffskifteprøver er tatt,men det var ikke noe der heller. Skal til legen på onsdag pga ryggen min, som nå har forårsaket lammelser i beinet mitt. tenkte ihvertfall lufte tankene mine, slik at vi kan komme igang med noe andre tiltak enn tabletter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå