Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei på deg! Vet ikke om du så det på tråden vår, men vi har da fått et eget forum! Jeg vil gjerne sende deg invitasjon, men har ikke mailadressen din og får ikke sendt deg PM her på bim heller. Sender du til meg, så kan jeg maile deg?

Forumet er da for oss som var på tråden + andre vi vil invitere - the more the merrier! Det er forøvrig et lukket forum da.

Håper alt er er bra med deg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter på denne så du ser :)

Skrevet

Hei dere,

Koselig at dere roper. =o)

Jeg setter stor pris paa den traaden, men er ganske anonym jeg da. Saa naar det blir litt mer intimt og mailadresesr og moeter og saann (som sikkert er superkoselig) saa tror jeg at jeg sier tusen takk for foelget. Jeg er ikke helt der jeg, at jeg oensker aa bli saa naer, det er noe med hele anonymiteten som gjoer dette godt for meg... =o)

Har ikke noe med dere aa gjoere, tvert imot, skulle gjerne vaert med jeg, men grensen for meg stopper naar det blir lukket osv.

Men kos dere maaaaaaaaaaaasse og ha det riktig bra. Jeg er ca 21/22 uker naa og alt er veldig bra, saa sant jeg vet da. Litt liv hver dag og trener og holder paa.

Hils alle sammen og kos dere masse. Det er ogsaa noe med aa diskutere med de som er litt mer akkurat der jeg er, kjenner jeg. Men likte gjengen veldig godt, saa gir meg paa topp faar vi si da... =o))

Klem klem og spesielt lykke til til Modesty Blaise som er paa trappene med foedsel om kun kort tid.

Haaaaaaaaaaadeeeeeeeeeeeeet og god paaske! =o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...