Nora 82 Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 noen som har forslag? termin i begynnelsen av mai og har lyst å reise på tur et sted utenom svigers...bare oss 4 ,som familie!
LinePine*Og Alexandra* Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 leie hytte på sørlandet er fint det har vi kanskje planer om. Har en 4 åring og den lille som ventes i april. Blir nok tur til stavern eller dyreparken.. Skal også ta en dagstur til bø sommarland, flott for barn i alle aldere! Hunderfossen er også fint.. ellers er det flotte campingplasser med hytteutleie langs hele norges land, med flotte strender! men spørs jo litt på hvor du bor..? og hva du liker, sto ikke noe om det
Piken på landet Skrevet 10. mars 2008 #3 Skrevet 10. mars 2008 Vi har også 3 åring og spebarn til sommeren, og vi skal en uke til danmark på feriesenter. Der er det et stort badeanlegg og lekerom på området, så 3-åringen kommer til å være i ekstase. Også er det jo mange fornøyelsesparker også i danmark, og forholdsvis korte avstander, så dette blir helt og holdent en ferie for 3 åringen (og litt for moren som elsker fornøyelsesparker). Er 5-6 familier som reiser sammen, alle med små barn, så det blir full balluba :-). Vi har egne leiligheter/hus da, så vi har muligheten til å trekker oss tilbake. Gleder oss kjempemasse!
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 10. mars 2008 #4 Skrevet 10. mars 2008 Vi skal ikke på ferietur i sommer vi, skal ta det med ro hjemme å kose oss med nytt hus. Eldstemann skal være med foreldrene mine på ferietur da og ellers skal vi være mye på HUnderfossen da vi har sesongkort der.
Bella mamma Skrevet 10. mars 2008 #5 Skrevet 10. mars 2008 Heia! Hvis dere vil litt lenger bort til varmen kan jeg anbefale mallorca på det sterkeste! Det er relativt kort fly tid, trygt og godt, flotte strender, god mat og fantastisk plass. Hvis dere ikke har lyst til å reise til alcudia der alle reiser, så kan jeg anbefale playa de palma (arenal) Roligt og fint og nyyyydelig strand.. Drømme drømme!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå