Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som vet hvor tidlig man kan få bekkenløsning i et svangerskap?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dette varierer veldig fra person til person..

Skrevet

Sist gang fikk jeg det i 2 trim. Men ei venninne av meg fikk det da hun bare var 9 uker på vei, så det varierer fra person til person.

Skrevet

Jeg er gravid med 3.barn nå, og har vært kronisk plaget med bekkenløsning siden første graviditet.I forrige svangerskap var jeg bare 8 uker på vei da jeg måtte bynne med krykker,og nå er jeg inne i 11.svangerskapsuke og allerede gått over på svangerskapspeng=/ blir nåkk et veeeldig langt og tungt svangerskap på meg.

Skrevet

takk for svar=) jeg er 7+5 uker nå og den siste uka har jeg hatt vondt i den ene hofta når jeg går mye så.. håper på at det går over da..

Skrevet

jeg har hørt/kjent lyder nederst i ryggraden ca siste tiden.. er bare 4+3.. håper ikke dette er starten på noe.. er jo veeeeldig tidlig.. men har aldri opplevd det før..

Skrevet

hei...

jeg har hatt en del smerter på den ene siden av bekkenet, kjennes nesten ut som kniver som stikker i siden. og viss jeg sitter lenge, eller om morgenen, er jeg helt stiv. trenger lang tid før det kjennes noen lunde normalt ut... er det noen som har erfaringer med symptomer til bekkenløsning?? er jeg bare overnervøs?? er ca 7uker nå (venter på ul for sikrere svar)

Skrevet

i mitt første svangerskap fikk jeg det rundt uke 15-18 og har slitt en del etter fødselen. Denne gangen har jeg hatt økende bekkenløsningsplager siden uken før jeg kunne ta testen og den slo positivt ut.

Så det blir nok ikke mye jobb på meg i dette svangerskapet.

Bekkeløsning er katkatisert ute på hver side bak og midt forand. Du kan ha ondt alt fra et til alle tre stedene og det kan variere på smertene ut i fra hva man gjør og ikke gjør.

Får du bekkenløsning vil jeg anbefale fysioterapi og bade i terapibad (obs ikke svømme vanlig, men bare bevege seg)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...