Gå til innhold

Middag???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva spiser vi til middag idag da ¨på en mandag??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her har vi blitt bedt bort på taco i dag. Helt ok. Ikke at matlysta er på topp om dagen.rimelig matlei

Skrevet

Vi skal ha pannekaker og suppe (kanskje tomatsuppe). Veldig enkelt og godt!

Skrevet

Kjøttpudding i brun saus med poteter og brokkoli. Skikkelig kjedelig, men jævli godt :-)

Skrevet

Hadde besøk av dolly i går, så det blir bare rester her gitt:)

Skrevet

er så matlei:((

lite som frister...skal helst ha det servert....hehe

Skrevet

Fiskeboller i hvit saus med poteter og revene gulrøtter=)

Enkelt og godt og ungene elsker det=)

Skrevet

Heheh.. jeg har alltid laget middag hver dag, men igår hadde jeg null matlyst og jeg orket ikke lage noe heller.

Sa til mannen min at det var hans tur til å lage middag. Han laget pasta, men jeg valgte å ikke spise middag og tok heller to porsjoner med is og fruktcoctail på toppen. Første gang i mitt liv det skjer.

Kunne rett og slett ikke tenke meg å spise mat!

Skrevet

dytt:) trenger flere tips:)

Skrevet

Kjøpt en pakke med gode hamburgere og brød, skal ha det med de nye sprø pomfritzene hehe må jo prøve noår noe er nytt og salat, godt og enkelt :)

Skrevet

nam:) høres bra ut:) tror d blir burger på meg også:P

Skrevet

Fiskedag her på mandager, blir stekt breiflabb med potetmos og brokkoli\gulrot :-)

Skrevet

Idag skal jeg lage hjemmelaget pizza:) Skulle egentli ha det på lørdagen, men ble ikke noe av, så får heller starte uka med å være litt usunn:)

Skrevet

Røkte pølser, potetstappe og grønnsaker her. Tror vi må koke pølsene i dag, stekt mat gir meg så halsbrann...

Skrevet

tenkte vi skulle ha kyllingsalat med pinjekjerner,soltørket tomat,fetaost +++,er kanongodt,,,

Skrevet

Pølselapskaus... oppskrift fra matprat :=)

Skrevet

i dag skal vi ha grønnsaksgryte/suppe med medisterkaker oppi...og deilig nystekte rundtsykker til!!! mmmmmmmm nam

Skrevet

Er bare SÅ matlei... Suser innom å kjøper noen burgere før jeg henter minstemann i barnehagen. Hørtes godt og meeeget lettvindt ut :D TAKK FOR TIPSET :o)

Skrevet

Kylling i sur søt saus og ris

Skrevet

Lenge siden jeg har spist kylling i sursøt saus. Takk for det tipset som jeg sparer til seinere i uka. I dag blir det fisk. Fylt torsk med hjemmelaget stappe og kokte grønnsaker. Nam, nam.

Skrevet

Ikke matlyst her heller.

Det blir pølser og pommes, skikkelig usunt

Skrevet

Idag har vi hatt risengrynsgrøt til middag. Med så mye kanel at jeg nesten ble uvel av det. Nå skal ALLE kjerringråd prøves, for NÅ SKAL babyen ut, hehehe ;p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...