ღSpirelillღ Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 Jeg er annengangsfødende i uke 19. Er nå sykemledt fra deltidsjobb pga bekkenløsning, men studerer fortsatt fullt og skal ha seks eksamener fra slutten av mars til mai. Dette gjør at jeg stresser MYE da jeg ikke får lest så lenge hver dag fordi jeg ikke kan sitte noe særlig. Har de siste dagene fått endel kynnere som er veldig vonde. Magen strammer seg og jeg får menslignende smerter i magen og også i korsryggen. i tillegg blir jeg ganske kvalm og føler meg ikke bra. Noen som har erfaring med dette og som vet noe jeg kan gjøre for at det skal bli bedre?
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 Kan være premature rier da..ring føden å hør!!
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2008 #3 Skrevet 10. mars 2008 Jeg kom nettopp fra min første jordmortime (er i uke 25), og jeg fortalte at jeg har hatt kynnere fra ca. uke 15. Nå er de blitt hyppige, inntil 15-20 per dag, og de er litt vonde. Hun likte det dårlig, og nå er jeg sendt for undersøkelse av livmortappen på sykehuset. Jeg jobber fullt som deg, og stresser en del, antar at jeg kanskje blir delvis sykmeldt eller noe om livmortappen er blitt kortere. Jeg er ikke sikker på hva de gjør. Uansett, jeg trodde kynnere bare var bra, men selv om jordmor sa at noen bare har en litt overivrig livmor, skal det alltid sjekkes ut om de er kraftige og med smerte. Så var jeg deg ville jeg tatt en telefon.
ღSpirelillღ Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. mars 2008 Takk for svar... tror jeg har et lite sammenbrudd....er så stressa og sitter hjemme og gråter. skal ringe mannen og føden når jeg får roet meg ned litt.. hadde en litt tung opplevelse sist fødsel som jeg trodde jeg var kommet over, men tydeligvis ikke. sykehuset trodde ikke på meg da jeg sa at vannet hadde gått og gjorde ikke noe med det før de flere uker senere ved en ren tilfeldighet fant ut at det nesten ikke var noe fostervann igjen. stoler ikke på dem lenger og sliter litt med angst i forhold til dette også. er sikkert ikke noe i veien, er bare så sliten i dag....
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2008 #5 Skrevet 10. mars 2008 Huff, ikke bekymre deg! Var ikke meningen å skremme deg. Trolig er det bare livmoren din som øver, og da er det riktig bra! Lykke til:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå