syltetøy Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 går snart inn i min tredje pp. allerede nå føler jeg jeg har hele prøvingan i vranghalsen, tenker ikke på annet. legger planer i hverdagen etter når jeg har EL osv.. huff dette har gått alt for langt.. vet jeg ikke har prøvd lenge, men skjønner samtidig ikke hvorfor jeg ikkje har blitt gravid til nå.. må ha truffet EL en gang hvertfall... tankene om at jeg ikke kan bli gravid surrer i hodet.. vet det er tåpelig... skulle ønske jeg klarte å ha et mer avslappet forhold til dette..
Gokkel 15pp Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 Trikset er å slappe av, men det er neimen ikke lett. Jeg ble også veldig fort lei, men så gikk det liksom over for en periode, kanskje rund 6.pp. Nå er jeg lei igjen, og nå er jeg i 13pp.
Gladjenta og bittelille spire Skrevet 10. mars 2008 #3 Skrevet 10. mars 2008 Jeg skjønner deg godt jeg! Jeg er bare i første pp og har IKM om 15 dager og jeg er allerede fryktelig utålmodig! Jeg kommer til å bli kjempeskuffet hvis det ikke klaffer, enda jeg VET at det kan ta noen måneder. Jeg tenker på babyprosjektet hele tiden og kjenner etter symptomer. Jeg skal ha EL i disse dager, så nå går jeg og kjenner etter om det skjer noe i kroppen som kjennes ut som EL. Jeg lytter innover i kroppen hele tiden liksom og da kan man jo innbille seg det meste. Jeg kommer garantert til å ha MASSE symptomer på graviditet når det nærmer seg IKM og kommer helt sikkert til å svi av noen tester noen dager for tidlig... Jeg må bare si at jeg beundrer de som holder på måned etter måned og likevel klarer å holde motet oppe!
Dotten Skrevet 10. mars 2008 #4 Skrevet 10. mars 2008 Ble vel lei etter 17. - 18. pp'er.. Er nå i min 20. Har ei snuppe fra før på 2,5 år, så vet vi kan bli gravide... men. Det er nok dessverre bare å smøre seg med tålmodighet! Huff! Masse lykke til
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 10. mars 2008 #5 Skrevet 10. mars 2008 Jeg blir lei rundt hver ikm, når jeg skjønner at tr er på vei og at håpet er ute for den pp...
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 10. mars 2008 #6 Skrevet 10. mars 2008 Har hatt noen dårlige dager etter 12pp, men nå kjenner jeg at jeg virkelig begynner å bli lei. Det tærer virkelig på å tenke på hvorfor jeg ikke blir gravid heeele tiden. Spesielt når de jeg har snakket med her føder og jeg sitter igjen på Bli gravid. Får vel bare prøve å tenke på andre ting og at babyen kommer når den kommer. Men det er nesten umulig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå