Nupsi Mcnugget Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 Moroooooo....blir vel baby i november på oss da. Sluttet på pilla nå i februar så rakk aldri å sette igang med prøvingen. Har samboer, en stesønn, ei datter og mistet ei babyjente i aug ifjor. Er derfor tilbake og prøver på ny....Denne gangen blir det baby på oss:)
Lofotjenta og gull nr.5 på tur Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 Heisann og gratulerer så mye!!! Lykke til!
lillegull08<3 Skrevet 10. mars 2008 #3 Skrevet 10. mars 2008 Gratulerer så kjempe masse =) Og lykke til...
makatty Skrevet 10. mars 2008 #4 Skrevet 10. mars 2008 gratulerer, jeg testet positivt på lørdag. november barn blir det!!!! lykke til. Vi kom heller ikke igang med prøvingen det bare ble slik.har en datter på 11mnd, denne var ikke planlagt men veldig velkommen.
Zliss Skrevet 10. mars 2008 #6 Skrevet 10. mars 2008 Hadde ikke planlagt å få baby enda, men no blir d novemberbarn på åss å=) Testa positiv fredag, hadde hadd følelsn i ett par daga og tok to testa hjemme, skal til legeen onsdag;-)
lin76 Skrevet 10. mars 2008 #7 Skrevet 10. mars 2008 Gratulera så masse til alle nygravide! Kryssar fingrane for at alt går bra med heile gjengen. Lukke til, og velkomen hit!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå