Gå til innhold

Ny her, testet positiv idag!!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Moroooooo....blir vel baby i november på oss da. Sluttet på pilla nå i februar så rakk aldri å sette igang med prøvingen. Har samboer, en stesønn, ei datter og mistet ei babyjente i aug ifjor. Er derfor tilbake og prøver på ny....Denne gangen blir det baby på oss:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann og gratulerer så mye!!!

 

Lykke til!

Skrevet

Gratulerer så kjempe masse =)

Og lykke til...

Skrevet

gratulerer, jeg testet positivt på lørdag. november barn blir det!!!! lykke til.

Vi kom heller ikke igang med prøvingen det bare ble slik.har en datter på 11mnd, denne var ikke planlagt men veldig velkommen.

 

Skrevet

Hadde ikke planlagt å få baby enda, men no blir d novemberbarn på åss å=) Testa positiv fredag, hadde hadd følelsn i ett par daga og tok to testa hjemme, skal til legeen onsdag;-)

Skrevet

Gratulera så masse til alle nygravide!

Kryssar fingrane for at alt går bra med heile gjengen.

Lukke til, og velkomen hit!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...