Hikken Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 http://www.alltombarn.se/aktuellt/magsjukan-var-en-bebis-1.8419
mine små alver... Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 oi..tenk å gå nesten 10 mnd uten å vite at du er gravid a??Kan ikke fatte å begripe det jeg...ikke merke kvalme,kynnere,halsbrann,SPARK,vekten,magen eller tyngden som er på slutten...
Hikken Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. mars 2008 Er vel en viss mulighet for at hun har fortrengt det litt også kanskje...? Vet ikke jeg. er jo ikke alle som kjenner noe særlig til det :-S
Sasiemta ♀ ♀ ♂ Skrevet 10. mars 2008 #4 Skrevet 10. mars 2008 Hm... Jaja... Jeg kan i alle fall ikke tro det... Har jo hørt masse slike historier før... Det må jo være noe galt med de barna da, siden de tydeligvis ikke har beveget seg NOE som helst i løpet av svangerskapet... Tenk deg hvis noen her inne var kommet til uke 40, og mor ENDA ikke hadde kjent noen bevegelser fra barnet??? Jeg hadde i alle fall fått panikk!!! ALLE babyer er jo i en eller annen bevegelse i løpet av sv.skapet! Spesielt de 2-3 siste mnd! Hm... Jaja... Min mening...
jmedkjærlighetsbarnimagen Skrevet 10. mars 2008 #5 Skrevet 10. mars 2008 Mamma kjente bare 2 spark gjennom hele svangerskapet da hun gikk med søstra mi. Hun er født 2 år etter meg, så mamma var annengangs også. D går nok an tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå