Gå til innhold

DORO BABYSITTER NOEN SOM HAR DEN?????


Anbefalte innlegg

Skrevet

kan noen fortelle meg hva den skal stå innstilt på for og fungere.nå har jeg lest bruksanvisningen 50 ganger og prøvd og få det til men den vil tydeligvis ikke samarbeide.

den har to foreldre enheter og en baby enhet.

skulle vist bare ha kjøpt en helt enkel en....grrrr kaster den snart i båsset.

 

hvordan har dere den stilt inn??

håper noen kan hjelpe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har den som ligger hos babyen på kanal 2 frekvens 1

det samme på reciveren.

for å forandre trykker du på den lille knappen med streker på høyre side av skjermen på reciveren.

 

hjalp det?

Skrevet

KANALENE HAR JEG PÅ DET SAMME.MEN HAR DU PÅ AUTO MON OG WAX??DET STÅR DET MED SMÅ BOKSTAVER PÅ BABYENHETEN.

SKAL MAN IKKE KUNNE HØRE UROEN FRA SENGA SPILLE?JEG HAR TATT DEN BRYTEREN BAK PÅ H SOM SKAL VÆRE DET MEST FØLSOMME

Skrevet

på den som ligger i senga (den som må plugges i veggen) står det kun 02 01 og Tx under. på baksiden har vi den på D

 

den som vi har står det 2 og 1 oppe i hjørnet

 

ikke noe mer enn det. Vår reagerer da bare på nye lyder. dvs at hvis det er jevn dur/snakk eller musikk slår den ikke ut.

Skrevet

ok da skal jeg sette mine på de sammen.kan hende derfor jeg ikke har hørt noe siden det har vært jevn lyd.

Skrevet

den fungerer fortsatt ikke hos oss....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...